۵ تفاهم‌نامه معین‌های اقتصاد مقاومتی شهرستان بردسکن و همچنین تفاهم نامه پست بانک به عنوان معین توسعه‌ای بخش شهرآباد و توسعه روستایی به امضاء رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شهرآباد؛ در این جلسه همچنین شرکت کشت و صنعت انابد به عنوان معین دهستان صحرایی شهر انابد و شرکت کومه معدن پارس هم به عنوان معین دهستان درونه از بخش انابد نیز انتخاب شدند. 

 یکصد‌و بیست و هفتمین‌جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان با حضور استاندارخراسان رضوی، امام جمعه بردسکن،فرماندار شهرستان، نماینده مجلس شورای اسلامی، رئیس دادگستری شهرستان و جمعی از مدیران کل دستگاه های اجرایی در شهرستان بردسکن برگزار شد. 

  در این جلسه، 5 تفاهم نامه معین‌های اقتصاد مقاومتی شهرستان بردسکن توسط علی‌رضا رزم‌حسینی استاندار خراسان رضوی، اضلاع مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی و معین توسعه گرا به امضا رسید.   

در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان، 15 تفاهم نامه سرمایه گذاری هم در حوزه های کشاورزی، صنعت و تولید منعقد شد که با حجم سرمایه گذاری 668 میلیارد تومان برای 1422 نفر شغل ایجاد خواهد کرد. 

بر اساس اعلام علی رسولیان معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی، در مجموع تا به امروز تفاهم نامه های 710 طرح اقتصادی با حجم سرمایه گذاری ریالی 27 هزار میلیارد تومان و ارزی 700 میلیون یورو به امضا رسیده است که از این محل 54 هزار و 500 شغل ایجاد خواهد شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.