مهدی زین الدینی روز چهارشنبه در گردهمایی روابط عمومیهای استان خراسان رضوی در مشهد افزود: باید این پیام توسط رسانه ها و روابط عمومیها به خوبی به جامعه منتقل شود چون اگر پیامهای مثبت منتقل نشوند پیامهای متضاد منتقل خواهند شد.
وی تاکید کرد: روابط عمومیها و رسانه ها باید با وحدت رویه اتفاقات کشور را رصد و پیامها و اتفاقات مثبت را به مردم مخابره کنند و خراسان رضوی در حوزه ارتباطات و روابط عمومی باید در کشور نمونه باشد.
مدیرکل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی گفت: رسانه های داخلی و روابط عمومیها باید در جنگ نرم در مقابل رسانه های غربی پیروز میدان باشند و با اطلاع رسانی به موقع و انتقال عملکردها، برنامه های نفوذی آنها را خنثی سازند.
زین الدینی افزود: زمانی کشورهای استعماری برای غلبه بر دیگر کشورها از جنگ سرد استفاده می کردند اما از دهه 70 میلادی جنگ نرم سرلوحه کار کشورهای استعماری قرار گرفت.
وی اضافه کرد: ضربه اصلی در جنگ نرم به باورها و اعتقادات مردم وارد می شود و رسانه های غربی در تلاش هستند از طریق جنگ نرم بین مردم و حکومت فاصله بیندازند.
مدیرکل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی گفت: کشورهای استعماری دریافته اند با رسوب در تفکرات و باورهای کشورهای مختلف بهتر می توانند مرزگشایی کنند لذا آمریکا و کشورهای استعمارگر می کوشند با جنگ رسانه ای در باورها و اعتقادات مردم رسوخ کنند و از این طریق و با بزرگ نمایی، نافرمانی مدنی ایجاد کنند.
در این گردهمایی از سند راهبردی روابط عمومی شهرداری مشهد و پروژه ایجاد نمایشگاه دائمی تاریخ و توسعه شهر مشهد رونمایی شد.
1922/7505
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.