سردار رحیم نوعی اقدم دوشنبه شب در نشست 'روایت مقاومت سوریه' در مشهد افزود: از جمله آموزشهای ما در جبهه مقاومت، اسلام ولایت محوری است. ما باید سرباز ولایت باشیم و اوست که مشخص می کند تکلیف و وظیفه ما در هر زمان و موقعیت چیست.
وی اظهار داشت: اگر فرامین رهبری را اطاعت کنیم پیروز هستیم و گرنه مشخص نیست چه اتفاقی بیفتد. روح و روان ما باید حماسی، عاشورایی و اطاعت از رهبری و فرماندهی باشد.
وی با بیان اینکه سربازان اهل سنت و مسیحی سوریه هم مدافع حرم هستند و لبیک یا حسین (ع) و لبیک یا زینب (س) می گویند ادامه داد: جریان مقاومت تهی بودن اعتقادات و فریب علمای داعش و مزدوران آنها را عیان کرد.
سردار نوعی اقدم گفت: نزدیک به هفت سال آمریکا و ایادی او گفتند بشار اسد باید برود و جبهه پلیدی، نامردی، ویرانگری و وحشیگری داعش را به وجود آوردند تا حاکمیت سوریه را تغییر دهند، مرزهای ایران را نا امن کنند و انقلاب اسلامی را از بین ببرند اما بعد از هفت سال آنچه ایران اسلامی خواست در سوریه رقم خورد.
وی افزود: امروز حزب الله قدرتمندتر، مرزهای ایران امن تر و نظام اسلامی مقتدرتر و حاکمیت اسد محکمتر از گذشته است، این در حالی است که قذافی در مدت یک هفته و صدام در مدت 12 روز سقوط کرد به خاطر اینکه ولایت فقیه پشت سر آنها نبود.
وی اظهار داشت: برای ماندن در سوریه تحت امر کسی نیستیم و تا زمانی که لازم باشد در این کشور می مانیم. هیچ موقع با آمریکا سازش نخواهیم کرد و هر جریان سیاسی و فردی که بوی سازش بدهد نشانگر آمریکایی شدن او و آن جریان است.
سردار نوعی اقدم گفت: در کارها و زندگی خود باید ببینیم خدا در کجای کار و زندگی ما قرار دارد و کدام کار ما برای رضای خداست اگر خدایی شویم و در کارها اخلاص داشته باشیم خدا هم به ما کمک می کند و موفق می شویم.
7507 / 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.