حامد قربانی روز یکشنبه در حاشیه نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر گناباد طی گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این ارتباط 29 قاچاقچی مواد مخدر توسط ماموران انتظامی دستگیر و پنج دستگاه خودرو آنان نیز توقیف شده است.
وی با اشاره به افزایش ورود مواد مخدر صنعتی از کشور افغانستان و افزایش میزان کشف این مواد در گناباد خواستار اقدامات فرهنگی برای رشد آگاهی مردم و خانواده ها در زمینه تبعات و آسیبهای این مواد شد.
وی با قدردانی از تلاشهای ماموران انتظامی و امنیتی برای مقابله با ورود مواد مخدر، جلب مشارکت مردم را در کاهش اعتیاد به این مواد موثر دانست و خواستار هم افزایی و استفاده بیشتر از توان تشکلهای مردم نهاد در این زمینه شد.
فرمانده انتظامی خواف نیز از کشف 20 کیلو گرم مواد مخدر از یک دستگاه خودرو پژو 405 در این شهرستان خبر داد.
به گزارش روز یکشنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علیرضا حسینعلی زاده گفت: ماموران انتظامی ایستگاه شهید ساداتی این شهرستان با انجام گشتهای مستمر در جاده قاین به خواف و کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودرو پژو 405 مشکوک شدند.
وی افزود: ماموران به راننده این خودرو دستور ایست دادند ولی وی بدون توجه به دستور پلیس با افزودن سرعت از محل متواری شد که با عملیات تعقیب و گریز و همکاری فرماندهی انتظامی تایباد این خودرو متوقف شد.
وی اظهار داشت: با توجه به کشف 20 کیلو گرم مواد مخدر از این خودرو، راننده آن دستگیر و برای سیل مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.
شهرستانهای گناباد و خواف با 230 هزار نفر جمعت به ترتیب در 287 و 267 کیلومتری جنوب و جنوب غربی مشهد قرار دارند.
2095/ 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.