فرمانده انتظامی شهرستان تربت حیدریه گفت: ماموران ایستگاه بازرسی شهید شیر دل این فرماندهی حین کنترل خودورهای عبوری 47 هزار و200 نخ انواع سیگار خارجی قاچاق در قالب 2هزار و360 جعبه را کشف کردند.

سرهنگ علی اکبر کیانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در تربت حیدریه، ارزش سیگارهای قاچاق را  240 میلیون ریال برآورد کرد و افزود: ماموران ایستگاه به یک دستگاه اتوبوس ولوو که از استان های جنوبی کشور از این مسیر به سمت مشهد در حرکت بود مشکوک شده و پس از متوقف کردن خودوری مزبور به داخل ایستگاه و بازرسی انجام شده این مقدار سیگار قاچاق که به طرز ماهرانه ای در بدنه خودرو جاساز شده بود را کشف کردند. 

وی با توجه به مارک و علائم خارجی مندرج بر روی پاکت این محصولات دخانی مطرح کرد: از طرفی دیگر عدم ارائه هرگونه مدارک و مجوزات لازم این کالا قاچاق اعلام شده و متهمین جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

سرهنگ کیانی در ادامه از کشف 9 کیلو و 500 گرم مواد مخدر در این ایستگاه خبر داد و گفت: مامورین انتظامی در عملیاتی دیگر حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودرو پژو پارس که به مقصد مشهد درحرکت بود مشکوک شدند.

وی تصریح کرد: ماموران پس از هدایت خودرو به داخل ایستگاه در بازرسی دقیق این مقدار ماده مخدر از نوع تریاک که بطرز ماهرانه ای در بدنه خودرو جاساز شده بود را کشف کردند.

فرمانده انتظامی تربت حیدریه اظهار داشت: در این ارتباط یک متهم دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی گردید. 

وی درپایان مبارزه با پدیده شوم قاچاق که باعث هدر رفت سرمایه ملی و جلوگیری از رونق اقتصادی می گردد را وظیفه همگانی دانست و از مردم خواست هرگونه اخبار مکتسبه در این خصوص را با شماره تلفن 130 دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی اطلاع رسانی نمایند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.