حجت الاسلام هادی صاحبقرانی گلستانی روز پنجشنبه در همایش طلایه داران شهرستان سبزوار در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هم اینک 650 خانه عالم در این استان وجود دارد و تکمیل این خانه ها همچون مجتمعهای فرهنگی به کمک خیران و مردم نیاز دارد.
وی اضافه کرد: سال گذشته هفت میلیارد و 600 میلیون ریال اعتبار توسط اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی برای فعالیتهای عمرانی شامل ساخت خانه های عالم، مجتمعهای فرهنگی و تجهیزات آن در استان هزینه شده است.
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با اشاره فرا رسیدن ماه مبارک رمضان گفت:در این ماه مبارک بیش از دو هزار مبلغ و 14 گروه جهادی روحانی به محلات شهرها و روستاهای خراسان رضوی برای انجام فعالیت فرهنگی و دینی اعزام می شوند.
صاحبقرانی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب افزود: رهبر معظم انقلاب در این بیانیه چشم انداز آینده انقلاب را ترسیم کرده اند بنا بر این مبلغان و روحانیون باید با تبیین مفاد در تحقق مطالبات رهبری در جامعه پیشگام شوند.
وی ادامه داد: برگزاری جلسات بصیرت افزایی، ترویج سبک زندگی اسلامی و کاهش آسیبهای اجتماعی و اعتیاد برخی از برنامه های مهم پیش بینی شده برای مبلغان در ایام ماه مبارک رمضان است.
سبزوار در 230 کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.
1922/8145
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.