محمدعلی همدمی نژاد روز دوشنبه در گردهمایی اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستاها در بردسکن با اشاره به فعالیت معین ‌های اقتصادی در شهرستان‌ های خراسان رضوی افزود: اعضای شوراهای اسلامی باید با حضور فعال در این حوزه از برنامه ‌های اقتصادی در شهرستان و منطقه خود دفاع کنند.
وی بر نقش معتمدین و اعضای شوراهای اسلامی در فعالیت معین ‌های اقتصادی تأکید و اظهار داشت: استاندار خراسان رضوی، اعتقادی به فعالیت بخش‌ دولتی برای سهولت در انجام امور اقتصادی ندارد لذا برای توسعه و رشد اقتصادی در شهرستان ‌ها باید بخش خصوصی و سرمایه‌ گذاری افراد در اولویت قرار گیرد.
وی گفت: اعضای شوراهای اسلامی با توجه به جایگاه خود می ‌توانند اظهار نظر کنند و حتی فعالیت مسئولین را زیر سوال ببرند و مطالبی را مبنی بر اینکه اعضای شوراهای اسلامی اختیار لازم برای انجام امور ندارند، قبول ندارم.
همدمی نژاد افزود: اعضای شوراهای اسلامی شهرها و روستاها از طریق شورای اسلامی استان می توانند طرح ‌ها و پیشنهادهای خود را برای ارائه و تصویب در مجلس شورای اسلامی ارائه کنند.
وی اظهار داشت: انتظار داریم اعضای شوراهای اسلامی نسبت به برگزاری جلسات مستمر دغدغه بیشتر داشته باشند و در چارچوب قوانین و اختیارات به وظایف خود عمل کنند.
سرپرست فرمانداری بردسکن نیز در این مراسم گفت: شوراهای اسلامی شهر و روستا به‌ عنوان یکی از نهاد های مهم تصمیم‌ گیرنده در عرصه مدیریت شهری و روستایی ایفای نقش می کنند لذا بسترساز توسعه همه ‌جانبه هستند.
ابراهیم قاسم پور بر هم افزایی دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی برای ایجاد بستر مناسب مشارکت حداکثری در انتخابات امسال تاکید کرد و افزود: شوراهای پنجم شهر و روستا در بردسکن اقدامات و فعالیت ‌های خوبی در عرصه عمران، آبادانی و توسعه فضاهای شهر و روستا انجام داده اند.
بردسکن با سه شهر و 69 روستا دارای 15 عضو شورای شهر و 244 عضو شورای روستاست.
این شهرستان در 273 کیلومتری مشهد قرار دارد.
7497 / 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.