فرمانده انتظامی شهرستان قوچان از شناسایی عامل کلاهبرداری 33 میلیون ریالی در فضای مجازی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قوچان،سرهنگ قدیر مصرخانی در این باره گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی شناسایی عامل کلاهبرداری 33 میلیون ریالی در فضای مجازیبر کلاهبرداری 33 میلیون ریالی از وی توسط فردی ناشناس، موضوع شناسایی سارق یا سارقان احتمالی در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت.

 وی افزود: در تحقیقات کارشناسان پلیس فتا مشخص شد که شاکی یک فقره پرداخت قبض ناموفق از طریق نرم افزار های تبلیغ شده در شبکه‌های اجتماعی را داشته است که پس از مدتی متوجه برداشت ۳۳ میلیون ریال از حساب خود می شود.

مصرخانی ادامه داد: کارشناسان پلیس فتا با اقدامات صورت گرفته پس از هماهنگی قضایی متهم را در شهرستان مشهد شناسایی و با دستور مقام قضایی، پرونده برای دستگیری متهم به صورت نیابتی به دادسرای مربوطه ارسال شد.

فرمانده انتظامی شهرستان قوچان خاطرنشان کرد: شهروندان از دانلود کردن هرگونه نرم افزار به ویژه نرم‌ افزار هایی که بار مالی دارند از طریق شبکه های اجتماعی جدا خودداری کرده و برای پیشگیری از دسترسی ها و برداشت های غیرمجاز هرگز در اینترنت و شبکه های اجتماعی بر روی لینک ناشناس کلیک نکنند و برنامه‌های خود را از سایت های آشنا و معتبر دانلود کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.