محمد باقر قاسم زاده عصر پنجشنبه در حاشیه بازدید استاندار خراسان رضوی از فرودگاه در حال ساخت گناباد به خبرنگار ایرنا گفت: طی هفت سال گذشته 200 میلیارد ریال برای تکمیل و ساخت این فرودگاه هزینه شده و تاکنون باند آن به اتمام رسیده و ساختمان پایانه آن نیز با پیشرفت فیزیکی 40 درصد در حال اجرا و ساختمانهای جانبی یگان حفاظت نیز در حال تکمیل است.
وی افزود: دستگاههای ناوبری هوایی فرودگاه گناباد تا سه ماه آینده تامین و مستقر می شود و ساختمان پایانه این فرودگاه تا 6 ماه آینده به اتمام می رسد که دهه فجر امسال با نشستن نخستین پرواز، فرودگاه گناباد به بهره برداری خواهد رسید.
وی خواستار توجه بیشتر مسئولان مدیریت شهری گناباد در سرعت بخشی به تعهداتشان در تکمیل فرودگاه گناباد به خصوص احداث جاده دسترسی آن شد.
رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی نیز از اختصاص 350 میلیارد ریال طی سال جاری به اجرای راه آهن مشهد به زاهدان در حد فاصل بجستان تا گناباد خبر داد.
حمید بنایی گفت: این طرح به طول 50 کیلومتر تاکنون بیش از 25 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و توجه بیشتر مسئولان ذیربط برای سرعت بخشی و تکمیل آن را می طلبد.
در سفر امروز استاندار خراسان رضوی به گناباد واحد تولیدی ظروف مقوایی و شانه تخم مرغ در این شهر به بهره برداری رسید.
برای راه اندازی این واحد تولیدی 110 میلیارد ریال سرمایه گذاری شده که 30 میلیارد ریال آن از طریق تسهیلات و بقیه از محل آورده بخش خصوصی تامین شده و با راه اندازی آن برای 40 نفر اشتغال ایجاد شده است.
بهره برداری از هتل کوثر شهر بیدخت گناباد نیز از دیگر بخشهای سفر استاندار خراسان رضوی به این شهرستان بود.
این هتل در زمینی به مساحت چهار هزار و 400 مترمربع و زیربنای سه هزار و 700 مترمربع با سرمایه گذاری 75 میلیارد ریالی بخش خصوصی و شهرداری بیدخت احداث شده است.
استاندار خراسان رضوی به اتفاق جمعی از مسئولان این استان چهارشنبه شب به گناباد سفر کرد و حضور در مزار شهدا، دیدار با خانواده معظم شهیدان، تشکیل جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی و انعقاد تفاهم نامه معین اقتصادی گناباد از جمله برنامه های وی در این سفر بود.
شهرستان گناباد در 287 کیلومتری جنوب مشهد واقع است.
2095/ 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.