علی رستمی روز شنبه در حاشیه مراسم ارسال دومین محموله کمک های مردم تربت حیدریه به مناطق سیلزده استان گلستان طی گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به جمع آوری کمک های مردم این شهرستان به صورت نقدی و غیر نقدی در پایگاههای جمعیت هلال احمر، بسیج ، حوزه های علمیه، بهزیستی، کمیته امداد و سایر سمن ها و تشکل های مردم نهاد، پیش بینی می شود ارسال کمکهای مردمی به مناطق سیلزده هر هفته انجام شود.
وی اظهار داشت: تاکنون 30 هزار قلم کالاهای اساسی و مورد نیاز سیلزدگان در قالب 2 کاروان و به ارزش هفت میلیارد ریال به مناطق سیل زده استان گلستان ارسال شده و تلاش می کنیم با جمع آوری کمک های مردمی علاوه بر استان گلستان بتوانیم به سایر مناطق سیلزده نیز کاروان کمک های مردمی ارسال کنیم.
وی گفت: در کنار جمع آوری کمک های غیر نقدی مردم به ارزش بیش از 2 میلیارد ریال ، کمک های نقدی شهروندان نیز به حساب های مربوطه واریز شد و این در شرایطی است که کمک های کد دستوری کمیته امداد، بهزیستی، هلال احمر و سایر نهادها هنوز تفکیک و اعلام نشده است.
طبق پیش بنی مسئولان هفته های آینده سومین محموله کمک های مردمی تربت حیدریه به مناطق سیلزده کشور ارسال خواهد شد و پایگاههای مستقر هلال احمر در میدان مرکزی و بولوار پرستار این شهر آماده دریافت کمک های نقدی و غیر نقدی به هموطنان سیلزده است.
دومین محموله کمکهای مردم تربت حیدریه شامل 20 هزار قلم کالاهای اساسی به ارزش چهار میلیارد ریال در قالب 6 کامیون روز شنبه به مناطق سیلزده استان گلستان ارسال شد.
نخستین محموله کمکهای مردم تربت حیدریه نیز نیمه نخست فروردین ماه در قالب 2 کامیون شامل 10 هزار قلم کالای اساسی و به ارزش 2 میلیارد و 400 میلیون ریال به استان گلستان ارسال شد.
مرکز شهرستان 225 هزار نفری تربت حیدریه در 150 کیلومتری جنوب مشهد قرار دارد.
7079/6121 / 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.