علی روستمی شامگاه یکشنبه در جلسه شورای اداری تربت حیدریه افزود: در سال رونق تولید باید با حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی و رفع مشکلات فراروی، در راستای ایجاد اشتغال پایدار گام های اساسی برداشت.
وی با بیان اینکه موانع و مشکلات واحدهای تولید و صنعتی شهرستان باید با تشکیل کارگروههای ویژه بررسی و شناسایی و برای رفع آن نیز راهکار ارایه شود اظهار داشت: بانک های عامل و دیگر دستگاههای اجرایی باید در سایه تعامل و همکاری از واحدهای تولیدی و صنعتی حمایت کنند.
فرماندار تربت حیدریه با اشاره به قرار گرفتن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست گروههای تروریستی توسط آمریکا گفـت: آمریکا خود موسس و بنیانگذار گروههای ترویستی در جهان است و این مهم را با حمایت های همه جانبه مالی و تسلیحاتی به اثبات رسانده است.
رستمی با بیان اینکه سپاه پاسداران به عنوان یک نهاد مردمی و برآمده از متن قانون اساسی ، بازوی پرتوان نظام اسلامی و یکی از ارکان اصلی امنیت و اقتدار در کشورمان است بیان کرد: سپاه در طول عمر با برکت خود در برابر زیاده خواهی های سران استکبار و به ویژه آمریکا مقاومت و ایستادگی کرده و علت عصبانیت آمریکا از این نهاد مردمی نیز همین موضوع است.
وی گفـت: پس از قرار گرفتن نام سپاه در فهرست گروههای تروریستی توسط آمریکا ، شاهد انسجام و وحدت ملی در داخل کشور هستیم و تمام گروهها ، جریان های سیاسی و اقشار مختلف مردم حمایت همه جانبه خود را از این نهاد اعلام کردند.
فرماندار تربت حیدریه با اشاره به اقدام های صورت گرفته برای مقابله با حوادث غیرمترقبه و به ویژه سیلاب احتمالی گفت: با توجه به اقدام های صورت گرفته شاهد حوادث ناگواری در شهرستان نبوده ایم و این مهم در سایه تلاش شبانه روزی دستگاههای خدمات رسان محقق شده است.
وی ایمن سازی مسیر، استقرار یگان های امداد و نجات، لایروبی کانالها و آزاد سازی حریم و بستر رودخانه ها را از جمله اقدام های صورت گرفته برای مقابله با حوادث غیرمترقبه و سیلاب های احتمالی در شهرستان عنوان کرد.
رستمی افزود: مردم تربت حیدریه بیش از یک میلیارد ریال به صورت نقدی و غیرنقدی به سیل زدگان کشور کمک کردند و این حمایت ها تا عادی شدن شرایط زندگی در مناطق سیل زده همچنان نیز ادامه خواهد داشت.
وی همراهی نیروهای سپاه و ارتش برای کمک به سیل زدگان کشور را بی بدیل توصیف کرد و گفـت: این نیروها همراه با دولتمردان تا عادی شدن شرایط زندگی درکنار و همراه مردم سیل زده هستند.
شهرستان 225 هزار نفری تربت حیدریه در 150 کیلومتری جنوب مشهد واقع است.
1922/7079
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.