مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی از مسدود شدن ۱۵ راه روستایی، قطع گاز ۱۵۰ مشترک و آبگرفتگی ۵۰ روستا در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد ، حجت علی شایان فر در باره  سیلاب اخیر خراسان رضوی گفت: مشکلاتی که ایجاد شد بیشتر در کلات، درگز، باخزر و سرخس بود که بیشتر از همه در شهر کلات خسارت به بار آمد.

وی افزود: در اثر بارندگی‌های روزگذشته تاکنون، راه ۱۵ روستا مسدود شده که در حال بازگشایی است، همچنین ۳ محور فرعی مسدود شده بود که محور کلات درگز ساعت ۸ صبح امروز بازگشایی شد، اما هیچ‌کدام از محورهای اصلی استان اکنون مسدود نیست.

مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی در خصوص قطع شدن برق مناطق گفت:  در اثر بارندگی‌ها برق ۲۱ روستا قطع شده بود که اکنون فقط روستای صمدآباد در سرخس به خاطر مسائل ایمنی برق روستا را فعلا وصل نمی‌کنیم و یک روستای دیگر به نام‌ یوسف آباد درگز که به خاطر تخریب راه مواصلاتی دسترسی به آن برایمان مشکل است که تلاش می‌کنیم به زودی برطرف شود.

شایان‌فر تاکید کرد: گاز ۱۵۰ مشترک از مجموع ۳ هزار مشترک در کلات هم‌قطع است و به محض فروکش کردن سیلاب امیدواریم تا  امشب-25 فروردین ماه- برطرف شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.