دکتر علی شریفان روز دوشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا محل وقوع این سوانح رانندگی را جاده های شهرستانهای سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب و داورزن ذکر و بیان کرد: در این چارچوب 480 حادثه رخ داد که مجروحان آن از صحنه تصادف به مراکز درمانی منتقل شدند.
وی افزود: در قالب اجرای 'طرح سلامت نوروزی' دو هزار و 41 ماموریت اورژانس در شهرستانهای غرب خراسان رضوی صورت گرفت که طی آنها تکنسینهای اورژانس به دو هزار و 381 مصدوم و بیمار فوریتهای پزشکی داخلی خدمات امدادی ارائه کردند.
مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی سبزوار ادامه داد: از مجموع دو هزار و 41 ماموریت اورژانس در این منطقه 480 مورد مرتبط با حوادث ترافیکی جاده ای بود. همچنین در این مدت بالگرد اورژانس هوایی هشت سورتی پرواز برای امدادرسانی به 14 مصدوم و بیمار انجام داد.
وی به استقرار سه پایگاه سلامت نوروزی در مسیر جاده‌ سبزوار - شاهرود و نیشابور نیز اشاره و بیان کرد: در قالب اجرای طرح سلامت نوروزی امسال 858 نفر از مسافران به پایگاههای سلامت مراجعه و خدمات درمانی مورد نیاز را دریافت کردند.
26 پایگاه اورژانس شهری و جاده ای با 29 دستگاه آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، یک دستگاه موتورآمبولانس و یک بالگرد طی این مدت به صورت 24 ساعته خدمات درمانی را ارائه دادند.
سبزوار در فاصله 230 کیلومتری غرب مشهد واقع است.
8145/7495/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.