رییس اداره اوقاف و امور خیریه تربت‌حیدریه گفت: از ابتدای امسال تاکنون 60 هزار و 699 زائر از خدمات رفاهی، فرهنگی و تفریحی بقاع متبرکه شهرستان‌های تربت‌حیدریه، زاوه و مه‌ولات بهره‌مند شده‌اند.

حجت‌الاسلام جعفر نوائیان سررود در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در تربت حیدریه، اظهار داشت: طرح آرامش بهاری از 28 اسفندماه سال گذشته در بقاع متبرکه این شهرستان همزمان با سراسر کشور آغاز و تا 13 فروردین ماه امسال این تعداد زائر از خدمات ارائه شده بهره‌مند شده‌اند.

وی به بهره‌مندی 34 هزار و 306 زائر از هفت پایگاه خیمه معرفت مستقر در بقاع متبرکه اشاره کرد و افزود: 30 هزار و 979 نفر از غرفه کودک و نوجوان و سه هزار و 327 زائر از غرفه‌های مشاوره خانواده، اعتقادی، عفاف و حجاب بهره‌مند شدند.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه تربت‌حیدریه تصریح کرد: از 41 هزار و 639 زائر در بقاع  متبرکه این شهرستان پذیرایی شده و 1995 نفر اسکان یافتند. همچنین 756 نفر از خدمات ارائه شده در ایستگاه سلامت بهره‌مند شدند.

وی با بیان ارائه خدمات فرهنگی و مذهبی در این بقاع با حضور 37 نفر مسول گفت: در این مدت 345 مورد مشاوره وقف، 148 مسابقه فرهنگی، 138 نوبت نماز جماعت، 118 مورد سخنرانی در مناسبت‌های ملی و مذهبی، 70 مسابقه و 23 مورد ادعیه برگزار شده است.

نوائیان سررود تصریح کرد: مزارهای متبرکه بی بی حسنیه، احمدالرضا، بی بی حشمت، غنچی، سیدابراهیم، سلطان سلیمان، سیدمحمدمحترم و امامزاده حسین (ع) در شهرستان‌های تربت حیدریه، مه ولات و زاوه در مدت برگزاری طرح آرامش بهاری میزبان زائران هستند و تمام امور مربوط به امامزادگان و بقاع متبرکه در این سه شهرستان به اداره اوقاف و امور خیریه تربت‌حیدریه مربوط می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.