حسن گودرزی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: حادثه نخست مذبوط به سقوط شش مرد طبیعت‌ گرد از کوههای روستای حصار در شهرستان تربت حیدریه واقع در جنوب خراسان رضوی بود. در این حادثه یک نفر از آنها فوت کرد و پنج نفر دیگر به علت شدت جراحات پس از امدادرسانی اولیه به بیمارستان 9 دی تربت حیدریه اعزام شدند.
وی حادثه دوم را ناشی از تخریب یک منزل مسکونی قدیمی در خیابان خواجه ‌ربیع مشهد در پی بارشهای اخیر ذکر و بیان کرد: در پی این حادثه طی عملیاتی مشترک با آتش ‌نشانی و اورژانس یک زوج حادثه دیده از محل خارج به بیمارستان امدادی مشهد منتقل شدند.
رئیس مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی ادامه داد: سومین حادثه برخورد یک دستگاه موتورسیکلت با یک دستگاه نیسان‌ وانت در کیلومتر هشت جاده خلیل‌ آباد به بردسکن حوالی روستای تکمار در جنوب غرب استان بود که چهار مصدوم برجای گذاشت.
وی چهارمین حادثه را برخورد ‌نیسان ‌وانت با خودروی سواری پژو 207 در کیلومتر 59 جاده فیروزه به سرولایت در شرق مشهد ذکر و بیان کرد: در این سانحه چهار نفر مصدوم و یک نفر فوت شد. مصدومان توسط اورژانس 115 به بیمارستان22 بهمن نیشابور انتقال یافتند.
گودرزی گفت: پنجمین حادثه برخورد یک دستگاه پژو 206 با یک دستگاه خودروی پراید بود که موجب جراحت 9 نفر شد.
وی دیگر حادثه رخ داد ظرف 12 ساعت گذشته را آبگرفتگی هشت باب منزل مسکونی روستای قومی در کیلومتر 30 جاده تایباد به دوغارون در شرق خراسان رضوی ذکر و بیان کرد: 28 نفر ساکنان این منازل از سوی امدادگران جمعیت هلال احمر تایباد امدادرسانی شدند.
رئیس مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی افزود: حادثه هفتم مسمومیت مادری 26 ساله و فرزند 10 ماهه ‌اش با گاز منواکسیدکربن در روستای گنبدلی شهرستان سرخس واقع در شمال شرق استان بود که پس از انجام اقدامات اولیه درمانی توسط نیروهای امدادگر هلال احمر جهت تکمیل درمان به بیمارستان لقمان حکیم همین شهر منتقل شدند.
جمعیت هلال احمر خراسان رضوی 31 پایگاه امداد و نجات، 20 نمایندگی و شعبه، 433 کارمند، 44 دستگاه آمبولانس، یک فروند بالگرد، دو هزار و 340 امدادگر، 40 هزار داوطلب و 103 هزار نفر عضو جوانان هلال احمر دارد.
7496/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.