یحیی گلمحمدی عصر پنجشنبه در نشست خبری پیش از بازی با تیم فوتبال پارس جنوبی جم افزود: تیم فوتبال پارس جنوبی جم یک تیم جنگنده است که به راحتی امتیاز از دست نمی دهد و بازی مقابل این تیم راحت نیست.
وی با بیان اینکه‌ بازی فردا نخستین بازی تیم پدیده شهر خودرو در سال جدید است اظهار داشت: در تعطیلات اخیر نتوانستیم تیم خوبی برای بازی تدارکاتی در مشهد پیدا کنیم و به خاطر شرایط بد زمین تمرین نیز باید با کمبود امکانات بسازیم که این موارد کار را مقداری سخت کرده است.
وی گفت: سه بازیکن دیروز از تیم ملی فوتبال امید‌ به تیم پدیده شهر خودرو ملحق شدند که ممکن است به هماهنگی کامل با سایر بازیکنان نرسند.
گلمحمدی افزود: یک بازیکن خارجی تا یک هفته آینده از کشور نیکاراگوئه به تیم ما می پیوندد که در قسمتهای مختلف زمین می تواند بازی کند.
وی با اشاره به وضعیت داوری در فوتبال هم اظهار کرد: در بازی های مختلف چهار گل زده ایم که به اشتباه از سوی داوران مردود اعلام شده و چندین امتیاز به ضرر تیم ما شده است.
وی گفت: صحبتهایی که در مورد داوری انجام می دهیم به این امید است که داوری بهتر شود.
وی در باره کنار گذاشته شدن مجری برنامه 90 در تلویزیون هم افزود: کسی را نمی توان جایگزین فردوسی پور کرد امیدواریم مسئولان صدا و سیما در تصمیم خود تجدید نظر کنند.
سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم به دلیل تاخیر در پرواز به نشست خبری نرسید.
تیم فوتبال پدیده شهر خودرو در چارچوب هفته بیست و سوم مسابقات لیگ برتر فوتبال از ساعت 17 فردا (جمعه) در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد میزبان تیم فوتبال پارس جنوبی جم خواهد بود.
تماشای این دیدار رایگان است.
7507 / 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.