فرمانده انتظامی بردسکن از کشف و ضبط ۲۴ کیلو گرم مواد افیونی و دو تن ذغال قاچاق طی دو عملیات جداگانه در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بردسکن، سرهنگ عباس نظافتی گفت: در چهارمین روز از ایام تعطیلات نوروزی ماموران مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی در حین کنترل وسائط نقلیه عبوری محور بجستان به بردسکن به یک دستگاه کامیونت حامل چوب مشکوک و برای بازرسی دقیق‌تر، خودرو را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی دقیق از خودرو و بازجویی از راننده مقدار ۲۴ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک را که به طرز ماهرانه‌ای در بدنه خودرو جاسازی شده بود، کشف کردند.

سرهنگ نظافتی عنوان کرد: فرد قاچاقچی این مقدار مواد مخدر را از استان‌های جنوبی کشور جاسازی و قصد داشت از طریق این محور به مشهد مقدس حمل کند که با هوشیاری ماموران به دام افتاد.

وی افزود: دراین رابطه راننده قاچاقچی دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شد.

فرمانده انتظامی برسکن همچنین از کشف دو تن ذزغال قاچاق در بردسکن خبر داد.

سرهنگ نظافتی عنوان کرد: در پی گشت‌زنی ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی در محور بردسکن به بجستان به یک دستگاه کامیونت حامل ذغال مشکوک و برای بازرسی دقیق‌تر خودرو را متوقف کردند.

وی گفت: ماموران از راننده جوان درخواست ارائه مدارک می‌کنند که فاقد هرگونه مدارک حمل این محموله ذغال بود.

فرمانده انتظامی بردسکن افزود:  این راننده محموله زذغال را از استان‌های جنوبی کشور بارگیری و قصد حمل آن را از طریق این محور به استان‌های شمالی کشور داشت که با تیزبینی و هوشیاری ماموران این فرماندهی شناسایی و محموله دوتنی ذغال قاچاق کشف شد.

به گفته وی ارزش این مقدار ذغال ۴۵۰ میلیون ریال برآورد شده است که پس از  تشکیل پرونده و بازجویی فرد متخلف به دادسرا معرفی و ذغال‌های کشف شده تحویل یگان حفاظت منابع طبیعی شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.