آیدا فاروقی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این بارشها به صورت رگباری از نیمه جنوبی و نوار غربی استان خراسان رضوی آغاز شده و در روز دوشنبه هفته کنونی بر شدت آن افزوده می شود.
وی ادامه داد: احتمال آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیلها بر اثر بارشهای پیش بینی شده در خراسان رضوی وجود دارد.
کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: سامانه بارشی قبلی که از چند روز گذشته مناطق مختلف خراسان رضوی را فرا گرفته بود هم اکنون از استان خارج شده است.
فاروقی افزود: بیشترین میزان بارش در خراسان رضوی طی 48 ساعت گذشته در مشهد با 34 میلی متر بارندگی بوده است و پس از آن بیشترین بارش در کلات نادری با 27 میلی متر گزارش شده است.
وی با اشاره به روند تدریجی افزایش دما از امروز در خراسان رضوی اضافه کرد: بیشینه دمای امروز مشهد 15 درجه سلسیوس پیش بینی شده است که نسبت به روز گذشته پنج درجه افزایش می یابد و در روزهای یکشنبه و دوشنبه هفته کنونی بیشینه دمای هوای مشهد به 20 درجه هم افزایش خواهد یافت.
کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: قوچان با کمینه دمای پنج درجه زیر صفر و گناباد با بیشینه دمای 16 درجه بالای صفر به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستانهای خراسان رضوی طی 24 ساعت گذشته بوده اند.
فاروقی افزود: در این مدت بیشترین سرعت وزش باد در گناباد با سرعت 65 کیلومتر در ساعت گزارش شده است.
1922/3027
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.