محمد علیشاهی روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این حادثه حوالی ساعت 11 امروز بر اثر بارندگی و مه غلیط به هنگام توقف برای پرداخت عوارضی رخ داد.
وی ادامه داد: در این تصادف دو دستگاه خودروی پراید، یک اتوبوس مسافربری و چندین دستگاه خودروی سواری دیگر با هم و با کانکس عوارضی برخورد کردند.
مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت بحران و فوریتهای پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: برای امداد رسانی به حادثه دیدگان این سانحه سه دستگاه آمبولانس اورژانس 115 و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به محل اعزام شدند.
علیشاهی افزود: بر اثر این تصادف یک کودک دو ساله که از سرنشینان یک خودروی پراید بود جان باخت و سایر مصدومان این حادثه که سه نفر از آنان ماموران نیروی انتظامی، پلیس و سرباز بودند به بیمارستان شهید کامیاب مشهد منتقل شدند.
آزاد راه شهید شوشتری (باغچه) 34 کیلومتر طول دارد و شهر مشهد را به شهر کوچک ملک آباد متصل کرده است و سپس دو بزرگراه مشهد - نیشابور و مشهد - تربت حیدریه از انتهای این مسیر منشعب می شوند.
خراسان رضوی 20 هزار و 575 کیلومتر راه دارد که 6هزار و 423 کیلومتر آن بین شهری و 14 هزار و 152 کیلومتر آن راه روستایی است
1922/3027
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.