هوشیاری و سرعت عمل پلیس آگاهی شهرستان خواف در تعطیلات سال نو باعث دستگیری باند سرقت منازل و احشام و همچنین یک سارق جواهرات شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خواف؛ سرهنگ علیرضا حسینعلی زاده در تشریح این دو عملیات گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل و دام با شیوه و شگرد مشابه موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس با اشراف اطلاعاتی ابتدا یک مالخر و سپس یک باند سه نفره سارقان را در عملیاتی ضربتی دستگیر کرده و پس از بازجویی های به عمل آمده و اعتراف متهمان، جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی در ادامه از دستگیری یک سارق جواهرات خبر داده و اظهار داشت: حدود ۴۰۰ میلیون ریال طلا از یک شهروند خوافی سرقت شده که تیمی از بهترین کارآگاهان پلیس وارد عمل شده و با بررسی اظهارات مالباخته و سرنخ های موجود به جوانی ۱۹ ساله مظنون شده و پس از جمع آوری دلایل کافی، متهم را که در شهرستان ورامین زندگی می کرد با غافلگیری در مخفیگاهش دستگیر نمودند.

فرمانده انتظامی شهرستان خواف تصریح کرد: متهم در بازجویی های فنی و مواجهه با مستندات پلیس به سرقت به عنف اعتراف کرد و پس از استرداد اموال، پرونده به دستگاه قضایی فرستاده شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.