یحیی قاینی پور روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: وضعیت جوی خراسان رضوی از امروز تا جمعه هفته جاری صاف تا قسمتی ابری همراه با افزایش سرعت وزش باد پیش بینی شده است که روز جمعه بارشهای رگباری پراکنده باران در استان رخ خواهد داد.
وی افزود: آسمان خراسان رضوی از روز شنبه 25 اسفند ماه تا زمان تحویل سال، صاف تا قسمتی ابری همراه با افزایش سرعت باد و بارشهای پراکنده باران پیش بینی شده و روزهای اول و دوم فروردین ماه سال 98، آسمان استان صاف تا قسمتی ابری همراه با افزایش سرعت باد خواهد بود.
وی اظهار داشت: روز چهارشنبه همزمان با تحویل سال جدید، وضعیت جوی استان خراسان رضوی نیمه ابری تا ابری همراه با رگبار پراکنده باران توام با وزش باد به نسبت شدید پیش بینی شده است.
قاینی پور، بیشینه دمای امروز مشهد را 19 درجه سلسیوس عنوان کرد و گفت: بیشینه دمای مشهد برای روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری 21 درجه پیش بینی شده و تا روز سه شنبه هفته آینده بین دو تا سه درجه در نوسان است.
وی افزود: میانگین دمای هوا در خراسان رضوی همزمان با سال جدید و در روز چهارشنبه 29 اسفند ماه با افت چشمگیر به کمترین حد خود می رسد بطوریکه بیشینه دمای مشهد در روز تحویل سال 10 درجه پیش بینی شده است.
وی اظهار داشت: از اول فروردین ماه سال جدید میانگین دما در خراسان رضوی روند افزایشی خواهد داشت، به طوریکه بیشینه دمای مشهد برای روزهای اول و دوم فروردین ماه به ترتیب 14 و 17 درجه پیش بینی شده است.
قاینی پور گفت: کمینه دمای مشهد از امروز تا دوم فروردین ماه سال جدید بین سه تا 9 درجه سلسیوس در نوسان خواهد بود.
3027 / 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.