عباس محمدیان روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: فعالان رسانه های استان در آستانه بهار طبیعت و در واپسین روزهای سال 1397 با حضور در یک نظرسنجی گسترده، چهره های برگزیده خود در سال جاری را انتخاب خواهند کرد.
وی اظهار داشت: نتایج این نظرسنجی هفته پایانی امسال منتشر خواهد شد.
وی با اشاره به نقش موثر رسانه های استان در عرصه اطلاع رسانی و فرهنگ سازی گفت: موفقیت و درخشش خبرنگاران و فعالان رسانه های استان در رقابتهای مختلف حرفه ای در کشور بویژه جشنواره رسانه ای ابوذر در خور تحسین است.
محمدیان با اشاره به اهداف سازمان بسیج رسانه از برگزاری نظرسنجی های سالانه از خبرنگاران افزود: ارائه نظرات و دیدگاههای سازنده اصحاب رسانه پیرامون مسائل اساسی جامعه و انتقال آنها به افکار عمومی از اصلی ترین اهداف در این زمینه به شمار می رود.
وی سوژه ها و پرونده های مهم خبری استان خراسان رضوی در سال جاری را یکی از محورهایی برشمرد که فعالان رسانه ای استان به انتخاب برترین های آنها خواهند پرداخت.
وی اظهار داشت: انتخاب چهره های مطرح خبرساز استان در عرصه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی از دیگر بخش های این نظرسنجی خواهد بود.
رئیس بسیج رسانه خراسان رضوی گفت: معرفی روابط عمومی های برتر و همچنین انتخاب فعالان و رسانه های موفق سال در این استان از دیگر عناوین این نظرسنجی است.
3027 / 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.