به گزارش ایرنا، رئیس اداره آموزش و پرورش مه ولات روز چهارشنبه در مراسم نواختن زنگ نیکوکاری در مدارس این شهرستان گفت: خانواده ها می توانند به مدت یک هفته کمک های نقدی و غیر نقدی خود را برای کمک به دانش آموزان بی بضاعت اهدا کنند.
حسن صداقتی افزود: کمیته امداد امام خمینی (ره) مه ولات نیز آماده جمع آوری کمک های مردم نوعدوست به دانش آموزان مستمند این شهرستان است.
وی با بیان اینکه در آستانه سال نو همه تلاش می کنیم لبخند رضایت بر لبان دانش آموزان بی بضاعت بنشیند، اظهار داشت: مشارکت در این جشن، تمرین درس ایثار، انفاق، کمک به همنوع و انسان دوستی است که در آموزه های اسلامی نیز به آن تاکید فراوان شده است.
وی گفت: با مشارکت و همراهی مردم و مسئولان تا قبل از 20 اسفند ماه کفش و پوشاک مورد نیاز دانش آموزان مستمند و بی بضاعت شهرستان مه ولات تهیه و تحویل آنان می شود.
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) مه ولات نیز به خبرنگار ایرنا گفت: در آستانه سال نو و همسو با آغاز جشن نیکوکاری، 30 پایگاه ثابت و سیار برای جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی مردم این شهرستان در نظر گرفته شده است.
محمدمهدی علیزاده، هدف از برپایی جشن نیکوکاری را ترویج فرهنگ انفاق و احسان و کمک به اقشار آسیب پذیر جامعه دانست و ابراز امیدواری کرد با مشارکت و همراهی مردم هدایای ارزشمندی جمع آوری شود تا در آستانه سال جدید بین دانش آموزان مستمند توزیع گردد.
وی افزود: کمک های جمع آوری شده بین سه هزار و 100 خانواده زیرپوشش این نهاد در مه ولات توزیع می شود.
وی پیش بینی کرد مردم مه ولات در جشن نیکوکاری امسال بیش از سه میلیارد و 500 میلیون ریال در قالب هدایای نقدی و غیرنقدی، به دانش آموزان مستمند و بی بضاعت این شهرستان کمک کنند.
فیض آباد، مرکز شهرستان 50 هزار نفری مه ولات در 207 کیلومتری مشهد قرار دارد.
7079/9878 / 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.