بهروز بنیادی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به اینکه در طول چهار دهه گذشته شاهد تغییر نسل در دوران انقلاب بوده ایم، ارائه گفتمان انقلاب اسلامی از سوی رهبر معظم انقلاب در قالب بیانیه گام دوم، نشان از هوشیاری معظم له می باشد.
وی اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب بخشی از تاکیدات و ضرورت ها را در پیام خود ارائه کردند و در ادامه راه نیز به راهنمایی و هدایت بیشتر خواهند پرداخت.
این نماینده مجلس گفت: برای عملیاتی کردن این گفتمان در درجه اول احترام به قانون و قانونمداری در تمام ارگان ها و بخش های کشور ضروری است.
وی افزود: در مرحله دوم نیز استفاده از ظرفیت نخبگان و جوانان صدیق، کارآموزده و میهن پرستان واقعی در مناصب مدیریتی ضرورتی غیر قابل انکار است.
بنیادی اظهار داشت: به عنوان نمونه کسانی که در حوزه تایید صلاحیت ها برای انتخاب نمایندگان مجلس نقش آفرینی می کنند باید زمینه حضور جوانان را که همیشه مورد تاکید رهبر معظم انقلاب بوده و هست، به خوبی فراهم کنند.
وی گفت: همچنین باید با حضور نخبگان و جوانان در پست های مختلف دولتی اجازه رشد به آنان داده شود تا بتوان از نیرو و توان آنها در ادامه راه انقلاب بهره برد.
وی افزود: برای تحقق اهداف رهبر معظم انقلاب در گام دوم انقلاب باید همه بخش ها، دستگاه ها، افراد و گروه ها با یکدیگر تعامل و همکاری داشته باشند.
7496 / 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.