فرمانده انتظامی خراسان رضوی از دستگیری متهم پرونده کلاهبرداری از 40 زوج جوان با ترفند وعده جهیزیه و لوازم خانگی ارزان قیمت در مشهد خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار محمدکاظم تقوی گفت: در پی وصول خبری مبنی بر کلاهبرداری با تبلیغات گسترده فروش ارزان قیمت جهیزیه و لوازم خانگی توسط فروشنده‌ای در یکی از مجتمع‌های بزرگ تجاری مشهد، با توجه به اهمیت موضوع دستورات لازم برای پیگیری سریع پرونده صادر شد.

وی افزود: در بررسی‌های ابتدایی مشخص شد متهم با ادعای نمایندگی برندهای خارجی و داخلی معتبر و متن فاکتور و قول تخفیف و مساعدت به زوج‌های جوان، اعتماد مشتریان را جلب و با گرفتن مبالغی از 20 میلیون تا یکصد و پنجاه میلیون ریال از ارسال کالا به آدرس شاکیان خودداری کرده است.
 
به گفته وی کارآگاهان با اقدام های اطلاعاتی محل‌های احتمالی تردد متهم را شناسایی و پس از چند روز کار گسترده پلیسی، این فرد را در حاشیه شهر مشهد و در اقدامی غافلگیرانه دستگیر کردند.
 
سردار تقوی با اشاره به این که تاکنون 40 شاکی پرونده برای پیگیری شکایت خود به پلیس آگاهی مراجعه کرده‌اند و مبلغ کلاهبرداری انجام شده توسط متهم تاکنون به سه میلیارد و 300 میلیون ریال رسیده است، گفت: متهم به مراجع قضایی معرفی و تحقیقات کارآکاهان پلیس آگاهی در این رابطه ادامه دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.