به گزارش ایرنا حامد قربانی چهارشنبه شب در جلسه شورای آموزش و پرورش گناباد افزود: این خودرو از استانداردهای لازم برخوردار نبوده و هنگام حرکت ترمز بریده و بعد از انحراف از جاده واژگون شده است.
وی اظهار داشت: جاده خواف به گناباد و محل بروز این سانحه با وجود اینکه جاده روستایی است به دلیل تردد تعداد بسیار خودرو به خصوص خودروهای سنگین و تریلی حامل بار دارای مخاطرات زیاد است.
وی گفت: با سرعت عمل مرکز فوریتهای پزشکی دانشگاه علوم پزشکی گناباد و حضور به موقع در صحنه این سانحه تلفاتی به دنبال نداشت و 10 نفر مصدوم شدند.
فرماندار گناباد همچنین خواستار استفاده بیشتر از ظرفیتهای خیران برای تکمیل طرحها و به خصوص طرحهای نیمه تمام آموزش و پرورش این شهرستان شد.
قربانی افزود: تعدادی از طرحهای عمرانی و اقتصادی طی چند روز آینده در سفر استاندار خراسان رضوی به شهرستان گناباد مورد بهره برداری قرار می گیرد.
رئیس اداره آموزش و پرورش گناباد نیز گفت: مینی بوس کرایه ای مدارس مناطق روستایی گیسور و بخش مرکزی این شهرستان که هنگام بازگشت دچار سانحه شده بود، قدیمی و فاقد معاینه فنی بود و تخلفات متصدی این وسیله نقلیه توسط مراجع قضایی در دست پیگیری است.
هادی محمد پور افزود: از مجموع 15 طرح در دست اجرا در بخش آموزش و پرورش گناباد 13 طرح با مشارکت خیران و دو طرح از محل اعتبارات دولتی اجرا می شود و طی یک سال گذشته بیش از 80 میلیارد ریال صرف اجرای طرحهای این بخش شده است.
خودرو مینی بوس حامل تعدادی از فرهنگیان و کارکنان برخی دستگاههای اجرایی مناطق روستایی بخش مرکزی شهرستان گناباد دو روز گذشته در حوالی روستای اروک واقع در 45 کیلومتری جنوب شرق گناباد واژگون شد که بر اثر آن 10 نفر مصدوم شدند.
شهرستان 89 هزار نفری گناباد در 287 کیلومتری جنوب مشهد واقع است.
2095/ 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.