سردار سرتیپ دوم پاسدار محمدرضا داجلری روز دوشنبه در مراسم راهپیمایی 22 بهمن در سبزوار افزود: دشمن خیال می کرد انقلاب اسلامی جشن 40 سالگی خود را نمی بیند اما مردم انقلابی ایران به خفتگان پیام دادند که انقلاب اسلامی هرگز شکست نمی خورد.
وی ادامه داد: همانطور که با پیروزی انقلاب اسلامی پوزه استکبار به خاک مالیده شد امروز نیز در جشن چهل سالگی انقلاب آرزوهای دشمن برای ایجاد فاصله مردم با مسئولان به گور برده شد.
فرمانده تیپ 47 مهندسی رزمی سپاه پاسداران گفت: رئیس جمهور آمریکا در شرایطی آرزو داشت امروز در تهران فروپاشی انقلاب را به نظاره بنشیند که شبانه همچون یک دزد به عراق آمد و رفت. دشمنان با همه مشاوران اطلاعاتی، امنیتی و اقتصادی خود علیه جمهوری اسلامی متحد شدند و با برنامه ریزی سناریو و طرحهای مختلفی برای پایان دادن به عمرانقلاب در 40 سالگی آن اجرا کردند.
وی افزود: انقلاب اسلامی با تگیه گاه مردمی که محرومان حامی آن هستند همواره برای استقلال در همه ابعاد و آزادی کشور مبازه می کند. مردم با تکیه بر قرآن، ایمان به خدا و رهبری امام خمینی(ره) انقلاب کردند. شرط بزرگ انقلاب اطاعت از ولایت فقیه و مرجعیت دینی است.
او به جنگ روانی دشمن اشاره و بیان کرد: در دهه 1360 درگیریهای داخلی، جنگ تحمیلی و تحریمهای دشمن را تجربه کردیم اما مردم از انقلاب دست برنداشتند امروز نیز با انسجام ملی و کارجهادی مدیران کشور از سد مشکلات عبور می کنیم. بطور یقین نظام جمهوری اسلامی از همه مشکلات و موانعی که دشمنان برای ما ایجاد کرده اند عبور می کند اما یکی از شرطها برنامه ریزی مناسب، الگوی جهادی و روحیه انقلابی مسئولان است.
مراسم راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن از میدان دروازه عراق تا میدان کارگر شهر سبزوار با حضور فرماندار، نمایندگان مجلس، امام جمعه، روحانیون، نیروهای نظامی و انتظامی، خانواده معظم شاهد، ایثارگران و اقشار مختلف مردم برگزار شد.
راهپیمایان سبزواری با شعارهای 'الله اکبر الله اکبر، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، حسین حسین شعار ماست شهادت افتخار ماست'' بار دیگر خشم و انزجار خود را نسبت به دشمنان انقلاب و نظام جمهوری اسلامی اعلام و بر پایبندی به آرمانهای انقلاب اسلامی تاکید کردند. سبزوار در فاصله ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.
8145/7495/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.