مدیر کل ثبت اسناد و املاک خراسان رضوی به خبرنگار ایرنا گفت: این میثاق نامه، اقرار و تعهد مرتبط با اخلاق حرفه ای و یادآوری سوگند و تجدید عهدی است که افراد ابتدای شروع به کار خود در این زمینه قسم یاد کرده اند.
محمد حسن بهادر با بیان اینکه این میثاق در تمام دفاتر استان به عنوان منشور اخلاقی نصب العین قرار می گیرد افزود: سردفتران و دفتریاران در این میثاق نامه، سوگند یاد می کنند که ضمن تکریم ارباب رجوع، قوانین کشور به خصوص قوانین مربوط به دفاتر اسناد رسمی را محترم شمرده و در کمال بی طرفی و پاک دامنی به وظایف مربوطه عمل کنند.
وی اظهار داشت: همچنین افراد در این میثاق نامه خود را متعهد شرعی و ملتزم عرفی به مواظبت از شئون منصب، مراقبت از اخلاق حرفه ای، مکلف به ملازمت قسط و متابعت عدل و مشایعت انصاف در نوشتار، گفتار و کردار می دانند و متعهد می شوند همچون امینی پارسا و فداکار همه استعداد و صلاحیت خود را در راه ایفای مسئولیتی که دارند بکار گیرند.
میثاق نامه اخلاقی سردفتران و دفتریاران خراسان رضوی با حضور مدیر کل و معاون امور اسناد اداره کل ثبت اسناد و املاک، رئیس هیات مدیره کانون سردفتران و دفتریاران استان و سرپرست فرمانداری مشهد امضا شد.
503 دفتر ثبت اسناد رسمی در خراسان رضوی فعالیت دارد.
7507 / 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.