سعید جلیلی روز جمعه در سبزوار افزود: امروز جایگاه انقلاب به گونه ای شده است که به رغم مقابله تمام قدرت های جهان، خدشه ای بر آن وارد نشده است.
وی اظهار داشت: دشمن پس از گذشت چهار دهه از پیروزی انقلاب اسلامی، اکنون مستاصل مانده است که چگونه کشوری را که 40 سال پیش در زمینه خرید سیم خاردار تحریم کرده بود اکنون باید در خصوص برد موشکی با آن مذاکره کند.
وی گفت: دشمنان انقلاب بخصوص آمریکا حتی به دنبال برانگیختن کشورهای همسایه از جمله عراق علیه ایران بودند و در این زمینه بسیار هزینه کردند اما نفوذ آرمان های انقلاب در این کشور سبب شد که امروز عمیق ترین روابط میان 2 کشور برقرار باشد.
وی ادامه داد: در سوریه هم شرایط به همین گونه است، در حالی که آمریکا در این کشور تمام امکانات خود را بسیج کرده بود اما به دلیل قدرت انقلاب اسلامی ارمغانی به دست نیاورد.
جلیلی خاطرنشان کرد: عصبانیت دشمنان از قدرت انقلاب سبب شده است مدام قدرت ایران را زیر سوال ببرند و همیشه از گزینه نظامی سخن بگویند این در حالی است که مردم انقلابی ما ترسی از جنگ مقابل دشمن ندارند و این مطلب را در هشت سال دفاع مقدس ثابت کرده اند.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه کشور ایران در طول 40 سال گذشته نه تنها مقاومت بلکه رشد هم کرده است افزود: به اذعان نهادهای بین المللی تمام شاخصه های مثبت زندگی طی چهار دهه گذشته در ایران رشد داشته و این کشور توانسته است به دستاوردهای بزرگ دست یابد.
وی گفت: اکنون دشمن تنها را مبارزه با این انقلاب را راهبرد براندازی و مهار می داند از این رو به دنبال تغییر فضای محاسباتی انقلاب اسلامی است و راه اندازی 240 شبکه ماهواره ای نمونه ای از آن است.
جلیلی گفت: دشمن می خواهد با راه اندازی تفکر ضد انقلابی مردم را از مسیر درست برگرداند و آنان را پشیمان کند.
سبزوار در 230 کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.
7495/8145 / 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.