مانور اطفای حریق در بیمارستان فارابی مشهد با حضور 20 آتش نشانان از چهار ایستگاه و بانوان آتش نشان با همکاری پرسنل و کادر پزشکی بیمارستان فارابی اجرا شد.
سرپرست تیمهای عملیات کننده در این مانور به خبرنگاران گفت: آموزش و تقویت آمادگی کارکنان بیمارستان و تیمهای عملیاتی در زمان بروز حوادثی نظیر آتش سوزی و نشت مواد شیمیایی از اهداف برگزاری این مانور است.
علی اکبر حکم آبادی افزود: در این چارچوب با شبیه سازی آتش سوزی و انتشار مواد شیمیایی در قسمت تاسیسات و بخش ارتوپدی بیمارستان فارابی مشهد ضمن کنترل میزان آمادگی پرسنل در زمان بروز حوادث، کاستیها و چالشها در این زمینه نیز شناسایی شد.
مانور مشترک سازمان آتش نشانی و واحد ایمنی شرکت برق کلانشهر مشهد هم با هدف افزایش توان عملیاتی پرسنل و ایجاد تعامل بیشتر نیروهای امدادی در مواجه با شرایط اضطراری در انبار شرکت برق برگزار شد.
در این مانور با حضور تیم واکنش اضطراری شرکت برق و آتش نشانان نقاط ضعف و قوت نیروهای عملیاتی در مواجه با شرایط بحرانی مشخص شد.
12 هزار و 682 واقعه آتش سوزی و حادثه طی امسال تاکنون در مشهد توسط هزار و 200 آتش نشان مستقر در 49 ایستگاه آتش نشانی این کلانشهر اطفا و امدادرسانی شده است.
7505/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.