صدرا مذهب یوسفی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پیرو فراخوان دومین جشنواره هنرهای شهری مشهد تعداد 63 اثر از سوی هنرمندان در بخش هنرهای چندرسانه ای به دبیرخانه آن ارائه شد.
وی ادامه داد: در این بخش در نوروز 98 ویدئوهای انیمیشن و کلیپها در تلویزیونهای شهری، قطار شهری و هر مکان که قابلیت نمایش آثار هنری به شکل تصویر و صوت وجود داشته باشد به نمایش درخواهند آمد.
دبیر جشنواره خانه بهار شهرداری مشهد گفت: تلفیق نور، صدا و ویدئو در قالب اثر هنری برای نمایش روی سازه‌های شهری از جمله آثار این بخش در نوروز 98 است.
وی افزود: تاکنون نتایج داوری در بخشهای المانهای موقت و دیوارنگاره نیز اعلام شده است.
'خانه بهار' یک جشنواره هنر شهری به ابتکار شهرداری مشهد است که طی 10 سال اخیر با مددگیری از خلاقیتها، آثار هنرمندان عرصه های مختلف و کارشناسان امور شهرآرایی در آستانه و آغازین روزهای فصل بهار با آراستن و جانمایی نمادهای زیبایی شاختی در محیط عمومی شهر همگام با نو شدن طبیعت در صدد نشاط بخشی به شهروندان مشهدی و زائران و مسافران نوروزی در این کلانشهر است.
'جشنواره خانه بهار 98' در همین راستا شامل بخشهای 'هنرهای تجسمی، هنرهای چندرسانه ‌ای، طراحی، هنرهای نمایشی، گل‌ آرایی و طراحی هنری فضای سبز، پژوهشهای هنر شهری، جشنواره عکس خانه بهار و بخش میهمان در حوزه بین ‌الملل' است.
7505/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.