رزمنده و راوی دوران دفاع مقدس در این مراسم گفت: دفاع مقدس درخشان ترین دوران انقلاب اسلامی می باشد که دشمن تمام تلاش خود را برای تحریف ارزشها و فرهنگ آن بکار گرفته است.
علیرضا دلبریان با بیان اینکه واقعیت های دفاع مقدس معنویت، خداباوری، نماز شب و اخلاص رزمندگان بود افزود: در برابر شبیخون فرهنگی دشمن انتقال فرهنگ و ارزشهای دفاع مقدس به جوانان و نسل جوان یک ضرورت است.
وی با اشاره به اینکه دفاع مقدس کشور را در برابر تهدید دشمن بیمه کرد، اظهار داشت: امروز ارزشهای دفاع مقدس با خطر تحریف و فراموشی روبرو شده از این رو برگزاری یادواره های شهدا و بیان ایثار و ازخودگذشتگی های شهدا و رزمندگان عاملی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.
وی گفت: در دفاع مقدس با دستان خالی، توکل و ایمان به خدا، پیروی از ولایت فقیه و انسجام ملی توانستیم در برابر دشمنی که ابرقدرتها حامی او بودند مقاومت کنیم و دشمن را وادار به شکست و عقب نشینی نماییم.
دلبریان با اشاره به جنگ اقتصادی دشمن و بروز برخی مشکلات اقتصای در کشور افزود: راه غلبه بر این مشکلات، پیروی از فرهنگ دوران دفاع مقدس و تحکیم وحدت ملی است.
وی با بیان اینکه عملیات کربلای چهار سراسر حماسه آفرینی بود، اظهار داشت: عملیات های کربلای چهار و پنج سرنوشت جنگ را تغییر داد و شکست دشمن و رژیم بعث عراق را حتمی کرد.
شهرستان خوشاب 260 شهید تقدیم نظام جمهوری اسلامی نموده است.
سلطان آباد مرکز شهرستان 38 هزار نفری خوشاب در 197 کیلومتری غرب مشهد واقع است.
8145/7495 / 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.