محمدرضا محمدی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این فیلم قرار بود در قالب جشنواره هنر و تجربه در سینما هویزه مشهد به نمایش درآید که امروز با خبر شدیم برگزارکنندگان این جشنواره از اکران آن منصرف شده اند.
وی اظهار داشت: سینما هویزه مشهد در اختیار حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی خراسان رضوی است و لغو نمایش فیلم یاد شده نیز براساس تصمیم گیری داخلی این مجموعه بوده است.
تلاش خبرنگاران ایرنا برای مصاحبه با مسئولین حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی خراسان رضوی و سینما هویزه مشهد در این زمینه بی نتیجه بود.
فیلم مستند 'مثل یک زن' را مژگان ایلانلو کارگردانی کرده و موضوع آن زندگی 'فائزه هاشمی رفسنجانی' دختر مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی و نماینده مردم تهران در دوره پنجم مجلس شورای اسلامی است.
ساخت این مستند از سال ۹۲ تا ۹۵ طول کشید و سال 1396 هم از سوی هیات انتخاب جشنواره سینما حقیقت با اکثریت آرا برای حضور در بخش مسابقه انتخاب شد اما براساس مصلحت اندیشی‌ سازمان سینمایی وقت، از این جشنواره کنار گذاشته شد.
این فیلم که شهریور ماه امسال پروانه نمایش آن صادر شد از چند روز پیش در سینماهای تهران و شهرستانها اکران می‌شود.
برخی شبکه های اجتماعی امروز از لغو اکران این مستند در سینما هویزه مشهد و برگشت وجوه پرداختی بلیت های فروخته شده این فیلم خبر دادند.
1922/ 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.