فرماندهی انتظامی خراسان رضوی روز شنبه به نقل از سردار محمدکاظم تقوی گزارش داد: در پی کسب خبری مبنی بر حمل مواد مخدر توسط سوداگران مرگ به وسیله یک دستگاه خودرو سمند در جاده تربت حیدریه به سمت مشهد پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار یگانهای عملیاتی پلیس قرار گرفت.
وی افزود: خودرو حامل مواد در مسیر تربت حیریه به مشهد شناسایی و متوقف و در این ارتباط سه متهم یازداشت شدند. ماموران در بازرسی از خودرو سمند 178 کیلوگرم تریاک را که داخل خودرو جاساز شده بود کشف کردند.

* دستگیری عاملان سرقت 20 میلیارد ریالی
فرمانده انتظامی خراسان رضوی همچنین از دستگیری عاملان سرقت 20 میلیارد ریالی از خانه مسکونی شهروند مشهدی که در اروپا زندگی می کند خبر داد.
سردار تقوی افزود: پس از گزارش سرقت اموال و یک دستگاه خودروی سواری از این خانه مسکونی واقع در محدوده بلوار سجاد موضوع در دستور کار قرار گرفت. با اقدامات پلیسی یکی از عاملان سرقت شناسایی و پس از ردزنی در شهرستان چناران دستگیر شد. متهم ضمن معرفی همدستان خود به سرقت نیز اعتراف کرد. کارآگاهان پلیس آگاهی خراسان رضوی چهار همدست متهم را نیز در چناران دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنان 11 تخته فرش نفیس و دستباف قدیمی، تلویزیون، دو دستگاه جاروبرقی، تعدادی تابلوفرش نفیس و دیگر اشیاء عتیقه و یک دستگاه خودروی هیوندا کشف کردند.
وی ارزیش اموال سرقتی را حدود 20 میلیارد ریال برآورد کرد.
7505/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.