دکتر علی تقی زاده روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: عملیات ساخت این بیمارستان 320 تختخوابی سال 1390 آغاز شد و تاکنون با صرف 900 میلیارد ریال 60 درصد پیشرفت کرده است. در صورت تخصیص اعتبارات لازم تا پایان امسال به بهره برداری خواهد رسید.
وی ادامه داد: کار ساخت بیمارستان تا پارسال زیر نظر وزارت مسکن و شهرسازی بود و تنها شش درصد پیشرفت اجرایی داشت لذا ادامه کار ساخت آن از سال 1396 به دانشگاه علوم پزشکی مشهد واگذار شد.
مدیر بیمارستان شهید هاشمی نژاد مشهد گفت: این مرکز درمانی در فضایی به مساحت 32 هزار مترمربع در هشت طبقه دارای 41 تخت آی.سی.یو و سی.سی.یو و همچنین کلینیک ویژه مجهز با 48 درمانگاه است.
وی افزود: بیمارستان قدیمی شهید هاشمی نزاد مشهد با 320 تخت به دلیل فرسودگی و قدمت بنا پس از بهره برداری از بیمارستان جدید، تخریب و به فضای سبز تبدیل خواهد شد.
او ضریب اشغال تخت این بیمارستان را 90 درصد اعلام و بیان کرد: اتمام عملیات ساخت بیمارستان جدید با توجه به فرسودگی بیمارستان قدیمی به عنوان تنها بیمارستان دولتی در منطقه محروم مشهد و زیر پوشش داشتن 1.5 میلیون نفر جمعیت مورد تاکید است.
بیمارستان 320 تختخوابی شهید هاشمی نژاد مشهد یکی از بیمارستانهای هیات امنایی کشور و زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد است که در شمال شرق و منطقه طلاب این شهر واقع است.
3027/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.