حجتعلی شایانفر روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بارندگی دیشب بیشتر در مناطق جنوبی خراسان رضوی شدت و در این مدت تایباد 10 و گناباد 11 میلیمتر بارش باران داشتند. باران در این شهرستانها نیز تدریجی و مداوم در حال باریدن است و همین امر امید را برای جذب آب در زمین و عدم جاری شدن روان آب بیشتر می کند.
وی ادامه داد: همچنین در شهرستانهای جغتای، بردسکن، تربت جام، تربت حیدریه، خواف، فریمان، نیشابور، مشهد، کاشمر، سبزوار، سرخس و قوچان بارش ثبت شده اما میزان آن کمتر از روزهای گذشته و شکل بارش تدریجی است.
مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی گفت: چند مورد آبگرفتگی در شهرستانهای مختلف طی دیروز گزارش شد اما این موارد انگشت شمار بود هیچگونه خسارت قابل ذکر به همراه نداشت.
وی افزود: پیش بینی شده فعالیت سامانه بارشی کنونی تا آخر هفته جاری در خراسان رضوی فعال است. با توجه به بارشهای تدریجی نیروهای امدادی و شهری در حالت آمادگی نسبی قرار دارند.
فعالیت سامانه ناپایدار جوی و بارشزا از عصر جمعه گذشته در خراسان رضوی آغاز شده که پیامد آن وقوع بارشهای رگباری همراه با رعد و برق، بارش برف در نقاط مرتفع و افت دمای هوا از روز شنبه هفته جاری تاکنون بوده است.
7496/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.