جواد طاری بخش روز شنبه در پی انتشار اخباری مبنی بر کناره گیری یحیی گل محمدی از سمت سرمربیگری تیم پدیده، در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برخی بازیکنان تیم نیز هنوز مطالباتی از فصل پیش لیگ برتر دارند. در فصل جاری لیگ برتر فوتبال نیز در حالی تا 20 درصد از کل مبلغ قرارداد خود را گرفته اند که می بایست 30 درصد را در ابتدای انعقاد قرارداد دریافت می کردند.
وی ادامه داد: گل محمدی هفته پیش نشستی با مدیرعامل شرکت پدیده شاندیز داشت و قرار بود در تمرینات تیم فوتبال پدیده حضور یابد اما از این اقدام امتناع کرد.
مدیرعامل گروه شرکتهای پدیده شاندیز هم به خبرنگار ایرنا گفت: این مجموعه یک شرکت اقتصادی سرپا و در اوج نیست که هر چه بخواهد همان لحظه آماده باشد بنابراین هدف مدیران شرکت حل مشکلات سهامداران و نیز باشگاه ورزشی آن می باشد که نیازمند صبر و حوصله است.
ابوالفضل انتظاری افزود: می بایست مطالبات سهامداران و مسائل باشگاه ورزشی به یک نقطه بهینه برسد و بین مطالبات سهامداران و تیم فوتبال پدیده تعادل برقرار شود لذا تلاش بر این است که مسائل را حل کنیم تا دغدغه ها رفع شوند. مشکلات مالی باشگاه پدیده موضوع یک میلیون و دو میلیون یا یک میلیارد نیست که به سرعت پرداخت شود.
وی به بحث کناره گیری سرمربی تیم پدیده اشاره و بیان کرد: یحیی گل محمدی یک مربی با کلاس، اخلاقمدار و تکنیکال است که می تواند تیم را به خوبی رهبری کند. طبق قرارداد باید تاکنون 30 درصد مبلغ را دریافت می کرد اما 37 درصد آن را گرفته است. فوتبالیستهای پدیده هم تا 20 درصد مبلغ قرارداد خود را دریافت کرده اند.
مدیرعامل گروه شرکتهای پدیده شاندیز ادامه داد: هفته پیش نشستی با سرمربی تیم فوتبال پدیده به دعوت شرکت انجام و قرار بر پیگیری مطالبات شد.
وی گفت: استانداری خراسان رضوی هم پیگیر مشکلات تیم فوتبال پدیده است. هر چند استانداری پشتوانه مالی و اعتبار خاصی برای کمک به باشگاه پدیده ندارد اما تاکنون طی هماهنگی با برخی از مجموعه های اقتصادی حمایتهای خوبی انجام داده است.
یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پدیده سوم آبان ماه جاری در نشست خبری پس از بازی با نفت مسجد سلیمان گفته بود: کار کردن سخت شده و رو ندارم در چشم بازیکنان خود نگاه کنم. برای ادامه کار باید فکر بیشتری کنم و احتمال اینکه از تیم پیده جدا شوم زیاد است. حس می‌کنم دوست ندارند این تیم نتیجه بگیرد لذا ادامه دادن با این شرایط برایم امکانپذیر نیست.
تیم فوتبال پدیده هم اکنون با 23 امتیاز از مجموع 10 بازی در صدر جدول لیگ برتر فوتبال قرار دارد. این تیم در ادامه رقابتهای لیگ برتر جمعه 11 آبان ماه جاری در مشهد با نساجی مازندران دیدار دارد.
7507/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.