سرهنگ قدیر مصرخانی روز یکشنبه به خبرنگاران گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت دام در حوزه استحفاظی این فرماندهی، پیگیری موضوع و شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قوچان قرار گرفت.
وی افزود: ماموران دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با بررسی شیوه های سرقت، طی عملیات جداگانه سه سارق حرفه ای را دستگیر کردند.
وی اظهار داشت: متهمان در بازجویی ها به 2 فقره سرقت احشام و یک فقره سرقت از مرغداری اعتراف کردند.
فرمانده انتظامی قوچان گفت: متهمان به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.
وی همچنین از دستگیری عاملین فروش سلاح سرد و خشن در این شهرستان خبر داد و افزود: با توجه به رصد و پایش فضای مجازی توسط پلیس فتا در قوچان، کارشناسان این حوزه با تبلیغاتی در فضای مجازی مواجه شدند که با بررسی های بیشتر و اقدامات فنی فرد متخلف در این ارتباط شناسایی و دستگیر شد.
وی اظهار داشت: با بازرسی از مخفیگاه این متخلف تعدادی سلاح سرد و خشن کشف شد و متهم به همدستی یکی از دوستانش در راه اندازی کانال فروش انواع چاقو و سلاح سرد در فضای مجازی و تبلیغات در شبکه های اجتماعی برای جذب مشتری اعتراف کرد.
سرهنگ مصرخانی گفت: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.
وی افزود: براساس قانون مجازات اسلامی و جرایم رایانه ای، تبلیغ و فروش هرگونه سلاح سرد نظیر خنجر و چاقوی ضامن دار در فضای مجازی جرم است و با مرتکبین آن مطابق قانون برخورد خواهد شد.
قوچان در 137 کیلومتری مشهد قرار دارد.
7501 / 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.