به گزارش روز سه شنبه مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی خراسان رضوی، سرهنگ پاسدار ابراهیم قربان زاده افزود: تیم های مرکز عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر این استان در اقدام اطلاعاتی به سرنخ هایی از قاچاق محموله سنگین تریاک از استانهای جنوبی کشور به مشهد دست یافتند.
وی اظهار داشت: ماموران پس از رد زنی های اطلاعاتی خودرو تریلی تانکر حامل محموله مواد افیونی را در عملیاتی هماهنگ با فرماندهی انتظامی شهرستان بجستان متوقف و با دستگیری یک سوداگر مرگ در بازرسی از این خودرو 258 کیلو گرم تریاک کشف کردند.
وی گفت: تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

* شناسایی 10 انبار احتکار کالا
براساس خبر دیگری از این پایگاه، سرپرست فرماندهی انتظامی خراسان رضوی از شناسایی 10 انبار کالاهای مصرفی احتکار شده به ارزش بیش از 34 میلیارد ریال در مشهد خبر داد.
سرهنگ قربان زاده افزود: از این انبارها مقادیر بسیاری لوازم خانگی شامل هزار و 473 عدد کولر گازی، 819 قطعه لوازم یدکی و 9 تن و 100 کیلو گرم سویا کشف شد.
وی اظهار داشت: در این ارتباط 11 سودجو دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

*شناسایی 88 خودرو متخلف
مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی خراسان رضوی در خبر دیگری به نقل از سرپرست پلیس امنیت عمومی خراسان رضوی گزارش داد: در اجرای مرحله دیگری از طرح مقابله با خودرو های دارای آلودگی صوتی و مزاحمت های خیابانی در مشهد هفت دستگاه خودرو به خاطر حرکت غیر متعارف و مزاحمت های خیابانی در محدوده های بولوار سجاد، هاشمیه ، پارک خورشید و بولوار خیام، توقیف و به توقفگاه انتقال داده شد.
سرهنگ ایرج شریفی افزود: همچنین مشخصات پلاک 81 دستگاه خودرو متخلف نیز در سامانه ناظر پلیس ثبت شد تا پیگیری قانونی لازم به عمل آید.
7505/ 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.