محمد روحانی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: رزمایش جهادگران همزمان با رزمایش اقتدار عاشورایی گردانهای بیت المقدس خراسان رضوی از نهم تا بیست و ششم شهریور ماه در سطح استان برگزار و در این مدت به ساکنان 514 روستا خدمت رسانی شد.
وی ادامه داد: همچنین در این چارچوب دو هزار نفر از کارگران بسیجی کارخانه های خراسان رضوی به منظور افزایش بهره وری تولید و همچنین برطرف کردن دیگر نیازهای محل کار خود در 'نوبت ایثار' به صورت رایگان خدمت رسانی کردند.
رئیس بسیج سازندگی خراسان رضوی گفت: در مدت انجام رزمایش محمد رسول الله همچنین 268 پروژه های عمرانی در مناطق محروم استان اجرا شد که بیشترین آنها با 76 مورد مربوط به تکمیل و مرمت مدارس و سپس 67 مورد مربوط به تکمیل و مرمت خانه محرومان بوده است.
وی افزود: همچنین در حوزه اقتصاد مقاومتی 293 برنامه اجرا شد که 161 مورد آن در ارتباط با برگزاری کلاسهای ترویجی و آموزشی در حوزه اشتغال است. سه هزار و 374 مورد فعالیت در زمینه بهداشتی و درمانی نیز انجام شد که در این خصوص 428 نفر از خدمات مشاوره، روانشناسی، آموزش و بهداشت استفاده کردند و 547 نفر هم اقلام بهداشتی و سلامت توزیع کرده اند.
روحانی ادامه داد: جهادگران همچنین طی این مدت در توزیع اقلام آموزشی و فرهنگی فعالیت کردند که از جمله آنها با توجه به آغاز سال تحصیلی توزیع دو هزار و 704 مورد بسته های فرهنگی و آموزشی بود.
7507/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.