به گزارش ایرنا، منصور غلامی در آخرین روز هفته دولت طی سفر به قوچان پس از افتتاح دانشکده فنی مهندسی دانشگاه صنعتی قوچان طی مراسمی از دارندگان رتبه های برتر و نخبگان کنکور امسال دانشگاهها در این شهرستان قدردانی کرد.
در این مراسم از امیررضا براتی نفر اول کنکور در رشته تجربی، علیرضا سلطانی رتبه 14 رشته تجربی و فاطمه اسعدی رتبه 29 رشته علوم انسانی تجلیل شد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان رضوی در جمع برترین ‌های کنکور دانشگاهها در قوچان گفت: نیروی انسانی مهمترین سرمایه در کشور است که با این پشتوانه می ‌توان مشکلات کشور را رفع کرد.
محمد رحیم نوروزیان افزود: خراسان رضوی در کنکور امسال دانشگاهها 2 رتبه اول در رشته تجربی توسط دانش آموزان قوچان و تربت ‌حیدریه کسب کرد که امیدواریم این موفقیت ‌ها مسیر پیشرفت را برای این استان باز نموده و به آن سرعت بخشد.
وی اظهار داشت: فضای آرام و همدلی ایجاد شده در قوچان موجب شده است آموزش و پرورش برنامه ‌ریزی خوبی داشته باشد و این افتخارآفرینی‌ ها را رقم بزند.
مدیر کل آموزش ‌و پرورش خراسان رضوی نیز در این مراسم گفت: کسب رتبه اول کنکور توسط دانش آموزان قوچان و تربت ‌حیدریه و رتبه برتر در المپیاد توسط دانش آموزان کاشمر نشان از عدالت آموزشی در این استان دارد.
قاسمعلی خدابنده افزود: توسعه عدالت آموزشی و توجه به دانش آموزان مناطق مختلف در اولویت کارها قرار دارد و رتبه ‌های برتر در تایباد و تربت‌ جام نیز ثابت می ‌کند در مسیر درست حرکت می‌ کنیم.
وی اظهار داشت: خراسان رضوی در کنار توجه به آموزش و کنکور در حوزه ‌های تعلیم و تربیت تمام ساحتی، اخلاق اسلامی، قرآن، مفاهیم، مسابقات علمی، المپیاد و مسابقات وزرشی نیز فعال بوده و جایگاه قابل قبول در کشور دارد.
در این مراسم از 40 دانش‌ آموز قوچانی که در کنکور امسال دانشگاهها رتبه ‌های سه رقمی کسب کرده بودند و همچنین سه دانش ‌آموز برتر کشور در موسیقی سنتی قدردانی شد.
شهرستان 180 هزار نفری قوچان در 137 کیلومتری مشهد قرار دارد.
7501 / 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.