به گزارش ایرنا گازرسانی به 9 روستای شهرستان فردوس با اعتبار سه میلیارد و 400 میلیون تومان نخستین طرحی بود که با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی و مدیرعامل شرکت گاز استان مورد بهره برداری قرار گرفت.
پروژه اصلاح توسعه معابر شهری اسلامیه با اعتبار یک میلیارد و 400 میلیون تومان، ترمیم و اصلاح 7500 متر از شبکه های فرسوده برق و دارای حریم‌ اسلامیه با اعتبار 570 میلیون تومان، آسفالت معابر شهری فردوس با اعتبار یک میلیارد و 382 میلیون تومان از دیگر طرح هایی بود که روز یکشنبه در شهرستان فردوس افتتاح شد.
افتتاح مدرسه سه کلاسه شهید امینی روستای خانکوک با اعتبار 353 میلیون تومان، اصلاح شبکه جمع آوری و دفع آب های سطحی با اعتبار 830 میلیون تومانو افتتاح واحد تولید قطعات بتنی با اعتبار 2.5 میلیارد تومان از دیگر طرح های افتتاحی شهرستان فردوس در سومین روز از هفته دولت بود.
امروز همچنین یک باب مدرسه خیرساز 6 کلاسه با کمک 450 میلیون تومانی یکی از خیران مقیم تهران در مسکن مهر فردوس کلنگ‌زنی شد.
مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی در مراسم‌ افتتاح طرح گازرسانی به 9 روستای شهرستان فردوس گفت: با بهره‌برداری از طرح گازرسانی به روستاهای امرودکان، خرو، مهوید، ترشیزوک، فتح آباد، فریدونی و باداموک تعداد روستاهای دارای گاز شهرستان فردوس به 20 روستا رسید.
سید محمود هاشمی افزود: اجرای 61 کیلومتر شبکه تغذیه، احداث یک ایستگاه تقلیل فشار، احداث ایستگاه حفاظت و نصب 570 علمک گاز از جمله اقدامات صورت گرفته برای اجرای طرح گازرسانی به روستای شهرستان فردوس است.
وی تصریح کرد: این 9 روستا، 18 و نیم درصد خانوار روستایی شهرستان فردوس را تشکیل می دهد که با گازرسانی به آنها 88 درصد جمعیت روستایی شهرستان از نعمت گاز طبیعی بهره مند می شوند و فردوس بیشترین زیر پوشش روستایی خراسان جنوبی را داراست.
9865*3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.