در این بیانیه که نسخه ای از آن روز چهارشنبه در اختیار ایرنا خراسان جنوبی قرار گرفت، آمده است: انتقال سفارت ایالات متحده آمریکا به قدس شریف و به رسمیت شناختن این شهر مقدس به عنوان پایتخت رژیم جعلی، جلاد و کود‌کش صهیونیستی که در هفتادمین سالروز تشکیل غده سرطانی اسرائیل در قلب جهان اسلام صورت پذیرفت « روز نکبت » دیگری را در تاریخ معاصر بشریت رقم زد.
در ادامه بیانیه آمده است: بی‌تردید اقدام شرورانه و شیطانی ترامپ، عالم انسانیت به ویژه امت رسول الله و جهان اسلام و دنیای به اصطلاح عرب را در برابر یک آزمون بزرگ تاریخی دیگری قرار داد.
این بیانیه می افزاید: امروز ملت مظلوم و مسلمان فلسطین که همزمان با این مصیبت، تحت تهاجم وحشیانه و قرون وسطایی دژخیمان رژیم صهیونیستی قرار گرفته ‌اند و در هفته ‌های گذشته هزاران تن از شرکت‌کنندگان در راهپیمایی « بازگشت » در غزه به خاک و خون کشیده شدند ‌، چشمان خود را به واکنش‌ های ملت‌ ها و دولت‌ ها و نهادهای بین‌المللی دوخته‌ اند.
در ادامه بیانیه آمده است: در این رهگذر رژیم صهیونیستی و حامیان عربی و غربی آن بدانند انتقال و استقرار سفارت آمریکا به بیت‌المقدس یک خطای بزرگ راهبردی بوده و در کنار دیگر شکست‌ های خفت‌بار آنان که طی سال‌ های گذشته در جبهه مقاومت اسلامی به ویژه در سوریه ، عراق و به تازگی در صحنه انتخابات لبنان متحمل شده‌‌اند، فایده ‌ای نداشته و ماشین جنگی اسرائیل و شبکه‌های تروریستی مورد حمایت آنان را هدف خشم انقلابی ملت‌های منطقه قرار داده و زمین‌گیر خواهد ساخت.
در این بیانیه آمده است: صهیونیست‌ های اشغالگر و جنایت‌ پیشه، بیش از هر زمان دیگر در هفتاد سال گذشته دریافته ‌اند سیاست « مشت آهنین» مدت‌ها است مقهور اراده خلل‌ناپذیر جبهه مقاومت به ویژه انتفاضه مردم فلسطین شده و فاقد هرگونه کارایی است و به فضل الهی در آینده‌ای نزدیک از صحنه واقعیت محو خواهد شد.
ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ضمن تقبیح اقدام کاخ سفید در انتقال سفارت آمریکا به بیت‌المقدس و محکومیت شدید جنایت این روز توسط رژیم تروریست پرور صهیونیستی در به شهادت رساندن و به خاک و خون کشیدن جمع کثیری و زخمی کردن بیش از 2700 تن از فلسطینی‌های نوار غزه، این جنایت خبیثانه را از روی ترس و درماندگی و استیصال رژیم غاصب صهیونیستی از محور مقاومت و شکست در طرح های اخیر خود و تاکتیکی برای فرار رو به جلو و از فشار افکار عمومی هوشیار و وجدان های آگاه و بیدار جهانی دانسته و آن را نمایشی مضحک و بی خاصیت و اقدامی شرورانه قلمداد کرد.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی از سازمان‌ های منطقه‌ای و جهانی مدعی حقوق بشر و همه ملت های آزاده و حقیقت طلب می‌خواهد تا در برابر این اقدام شرورانه، موضع قاطعانه گرفته و ایستادگی کنند و فریاد اعتراض خود را به گوش آنان برسانند.
دولت مستکبر و شیطان صفت آمریکا و ترامپ جنایتکار نیز به خوبی این پیام مردم مظلوم فلسطین را دریافت داشته و به زودی تصویر زوال و نابودی صهیونیسم غاصب را خواهند دید، که این از وعده های تخلف ناپذیر الهی است.
این شورا نیز از همه کشورهای آزاده و مسلمان می خواهد، با فلسطینیان مظلوم و قهرمان همگام و همصدا شده و از انتفاضه پرشکوه آنان که با شجاعت جوانان غیرتمندش در شرایط تاریخ ‌ساز و مرحله‌ای سرنوشت‌ ساز قرار گرفته است، حمایت جدی به عمل آورده و آنان را در بازگشت به سرزمین مادری و پایان اشغالگری یاری کنند.
*3215 * 6054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.