محمد حسینی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: در این مدت تعزیرات حکومتی و گشت های بازرسی به صورت لحظه ای نحوه توزیع کالاهای تنظیم بازار را رصد خواهند کرد و در صورت مشاهده تخلف با متخلفان طبق قانون برخورد می شود.
وی ادامه داد: تاکنون 650 تن سهمیه برنج استان به شبکه توزیع وارد شده و از 660 تن سهمیه مرغ منجمد هم 400 تن توزیع شده است.
وی با بیان اینکه در این مدت 40 تن گوشت قرمز در اختیار توزیع کنندگان قرار گرفته است، یادآور شد: 400 تن سیب سمیرم و پرتقال تامسون به ترتیب با قیمت 2 هزار و هزار و 500 تومان وارد بازار عرضه و تقاضا شده است.
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری خراسان جنوبی گفت: در سال های گذشته 11 تن تخم مرغ در اسفند ماه به بازار مصرف تزریق می شد اما امسال این رقم به 15 تن خواهد رسید تا تخم مرغ به قیمت 15 تا 20 درصد کمتر و با قیمت 6 هزار و 600 تومان در اختیار مردم قرار گیرد.
حسینی در مورد شرکت های آب، برق و گاز تاکید کرد: تحت هیچ شرایطی نباید خدمات مراکز توزیعی مثل کشتارگاه ها تا پایان فروردین ماه قطع شود و فرمانداران شهرستان ها هم باید کمیسیون های شهرستانی را تشکیل دهند و از مراکز توزیع بازدید کنند.
وی در مورد برپایی نمایشگاه بهاره 97 اظهار کرد: این نمایشگاه در 16 استان کشور برپا نشد اما با توجه به اهمیت و نیاز مردم استان نمایشگاه بهاره با 140 غرفه در استان برپا شد و مردم نیز رضایت داشتند.
وی افزود: امیدواریم با خدمات رسانی هرچه بهتر در این ایام بهترین خروجی را در ماموریت محوله داشته باشیم و رضایت 100 درصدی مردم استان را کسب کنیم.
*3215 * 6054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.