به گزارش ایرنا سردار مجید شجاع روز شنبه در جمع خبرنگاران افزود: همچنین سه قبضه اسحله سبک از چهار عامل اصلی شهادت این 2 شهید نیروی انتظامی بدست آمد.
ستوان یکم « محمد نائبی» مامور انتظامی هفتم آبان ماه در درگیری با اشرار مسلح در محدوده شهرستان خوسف و استوار یکم « هادی کاردیده» 18 آذرماه امسال در درگیری با اشرار مسلح در منطقه حیدرآباد شهرستان نهبندان به شهادت رسیدند.

** کشف 1.5 تن تریاک در خراسان جنوبی
فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: در سه روز گذشته طی چهار مرحله عملیات، یکهزار و 500 کیلوگرم تریاک توسط یگان های انتظامی استان کشف شد.
سردار شجاع افزود: در مدت یاد شده 117 هزار عدد قرص غیر مجاز توسط ماموران انتظامی از یک دستگاه خودروی اتوبوس که در حال ترانزیت به مرکز کشور بود، کشف شد.
وی یادآور شد: همچنین اشرار مسلح که در درگیری اخیر اقدام به ترانزیت مواد مخدر کردند بودند، دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی استان بیان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون کشفیات مواد مخدر در استان به بیش از 40 تن رسید که نسبت به مدت مشابه سال قبل 60 درصد افزایش داشته است.
وی گفت: تاکنون 60 گروه تهیه و توزیع مواد مخدر در سطح استان شناسایی و منهدم شده و متهمان این گروه ها دستگیر وبه مقامات قضایی تحویل شدند.
سردار شجاع افزود: پاک سازی محله محور از خرده فروشان مواد مخدر در سطح استان در دستور کار پلیس قرار دارد و تاکنون اقدامات خوبی در این حوزه انجام شده است.
وی اظهار کرد: از ابتدای سال جاری بیش از چهار هزار نفر در حوزه قاچاق و حمل مواد مخدر در استان دستگیر شدند.
*7559* 6054* خبرنگار-امیرشاهین نایبی فر* انتشار - مریم پنجابی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.