سردار حسن رجب زاده روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این طرح درمانی در محل بیمارستان خاتم الانبیا (ص) شهر اسدیه از 21 بهمن آغاز می شود و به مدت یک هفته ادامه دارد.
وی بیان کرد: در راه اندازی این بیمارستان اکیپ پزشکی متشکل از تیم های تخصصی از جمله ارتوپدی، چشم پزشکی، جراحی عمومی، مامایی، دندانپزشکی و غیره از مرکز استان اعزام می شوند.
وی هدف از اجرای این طرح را ارائه خدمات بهداشتی و درمانی رایگان به مردم محروم منطقه ذکر کرد و گفت: بیماران نیازمند از طریق مراکز بهداشتی درمانی در شهر و روستاهای شهرستان شناسایی و برای ارائه خدمات تخصصی به این بیمارستان ثابت تخصصی در شهر اسدیه معرفی می شوند.
در حال حاضر 10 مرکز بهداشتی و درمانی، چهار پایگاه اورژانس، 34 خانه بهداشت و بیمارستان 32 تختخوابی خاتم الانبیا (ص) در اسدیه به جمعیت 55 هزار نفری شهرستان درمیان خدمات ارائه می کنند.
مدیر شبکه بهداشت و درمان درمیان هم چندی پیش در بازدید نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی و فرماندار درمیان از بیمارستان خاتم الانبیا از کمبود نیروی انسانی متخصص در این بیمارستان خبر داد و گفت: از سال 93 تاکنون 140 نیرو در این بیمارستان جذب شده اند و همچنان برای خدمت بهتر به مردم با کمبود نیرو مواجه هستیم.
شهرستان درمیان با وسعت پنج هزار و 797 کیلومتر مربع از شمال به شهرستان قاینات از جنوب به شهرستان سربیشه و از غرب به شهرستان بیرجند و شرق به طول 70 کیلومتر با افغانستان مرز مشترک دارد.
شهر اسدیه مرکز شهرستان مرزی درمیان در 105کیلومتری شرق بیرجند قرار دارد.
سایت ایرنا خراسان جنوبی: www.irna.ir/skhorasan
کانال تلگرام: irnabirjand@
7556*3028
خبرنگار: حکیمه مصطفایی * انتشار: رسول محمدحسنی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.