به گزارش ایرنا محمدمهدی مروج الشریعه روز یکشنبه در جمع مردم بشرویه در مسجد جامع این شهرستان با بیان اینکه مسئولیت سنگینی بر دوش ماست گفت: برای همه ما زنگ هشداری است و همه سوار بر یک کشتی هستیم، هرکس گوشه ای از کشتی را سوراخ کند همه غرق خواهیم شد.
وی افزود: باید تلاش کنیم تا این کشتی را با استفاده از رهنمودهای رهبری و دولت به سرمنزل مقصود برسانیم.
نماینده عالی دولت در استان خراسان جنوبی همچنین از بشرویه به عنوان شهرستانی پویا در حوزه اقتصاد کشاورزی یاد کرد و گفت: شهرستانی که در این شرایط اقتصاد کشاورزی پویا داشته باشد، باید مورد توجه برنامه ریزان استان قرار گیرد.
وی اظهار کرد: این شهرستان در شرایطی که استان با کمبود منابع آبی مواجه است پایه نگین درخشان استان است.
مروج الشریعه گفت: این شهرستان با اقتصاد کشاورزی پویا و با تولید محصولات در خور توجه به فعالیتش ادامه می دهد.
وی بر ضرورت مدیریت منابع آب به ویژه در بخش کشاورزی تاکید و اضافه کرد: ارزش افزوده در تولیدات گلخانه ای قابل قیاس با دیگر فعالیت های کشاورزی نیست و باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.
وی با تاکید بر اینکه باید دانش روز و عقل خدادادی را در خدمت تولید به کار گرفت افزود: این آب و خاک امانتی در اختیار ماست که باید از آن به درستی استفاده کرد.
استاندار خراسان جنوبی امروز (یکشنبه) در آغاز سفر به شهرستان بشرویه به مقام شامخ شهدای این شهرستان ادای احترام و ساختمان فرمانداری این شهرستان را افتتاح کرد.
شرکت در نشست ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان، دیدار با خانواده شهدا و دیدار با حامیان دولت از برنامه های سفر یکروزه استاندار خراسان جنوبی به بشرویه است.
استاندار خراسان جنوبی از تابستان امسال تاکنون به شهرستان های طبس، نهبندان، قاین، درمیان، سربیشه، فردوس و بشرویه سفر کرده است.
استان خراسان جنوبی 11 شهرستان و بیش از 760 هزار نفر جمعیت دارد.
شهر بشرویه در 300 کیلومتری شمال غرب بیرجند مرکز خراسان جنوبی قرار دارد.
سایت ایرنا خراسان جنوبی: www.irna.ir/skhorasan
کانال تلگرام: irnabirjand@
7559*3028
خبرنگار: امیرشاهین نایبی فر * انتشار: رسول محمدحسنی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.