به گزارش ایرنا حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی روز سه شنبه در دیدار با راهداران و کارکنان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان افزود: کشته شدن یک نفر هم در جاده‌ها زیاد است باید تلاش شود که کمترین ضایعات را داشته باشیم.
وی بیان کرد: در صورت نبوذ استاندارد لازم جاده و وسایل نقلیه باید نیروی انسانی قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند چرا که این قوانین برگرفته شده از حوادث تلخ و شیرین رخ داده است و به حق قابل دفاع است.
وی با بیان اینکه بر اساس گزارش کارشناسان، نیروی انسانی نقش مهمی در تصادفات رانندگی دارد رعایت قوانین از طرف رانندگان در کاهش تلفات نقش موثری دارد، گفت: باید مسئولان اعمال مقررات متناسب را در جاده ها، راهها و معاینه فنی خودروها داشته باشند.
امام جمعه بیرجند با اشاره به اینکه بهترین مردم کسانی هستند که برای مردم مفیدتر باشند، اضافه کرد: ایثار و فداکاری راهداران و رانندگان که در صحنه بسیار حماسی است چرا که آنان در سرما و گرما و با دوری از خانواده برای بقیه افراد جامعه کار و تلاش می کنند.
عبادی ایثارگری را برگی بالاتر از خدمت دانست و گفت: ایثار و از خودگذشتگی نه جنبه معاهده ای و نه جنبه انتظار است و ایثارگری دارای ارزش هایی بالایی نزد خداوند متعال است.
وی افزود: خداوند متعال شتر، الاغ و اسب را برای سواری و حمل و نقل انسان آفریده و فرموده که این حیوانات تا یک حدی نیازهای بشر را رفع خواهد کرد و برای بشر آینده وسایل حمل و نقل جدیدی خواهیم آفرید که وسایل حمل و نقل جدید و پیشرفته که به دست انسان ساخته می شود همه از آن خداست.
سایت ایرنا خراسان جنوبی: www.irna.ir/skhorasan
کانال تلگرام: irnabirjand@
7556* 6054* خبرنگار: حکیمه مصطفایی* انتشار: مریم پنجابی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.