جواد خامسان روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این تیم حاوی تجهیزات اسکان، لوازم تحریر و اسباب بازی کودکانه به همراه 20 امدادگر است که امیدواریم بتوانیم در کمک به هم نوعانمان مثمر ثمر واقع شویم.
وی با بیان اینکه جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی از ابتدای وقوع زلزله کرمانشاه، اقدام به جمع آوری کمک های نقدی و غیرنقدی کرده است اظهار کرد: در این ارتباط 45 پایگاه ثابت و 60 پایگاه سیار راه اندازی شد.
وی گفت: در این مدت بیش از 170 میلیون تومان کمک های نقدی و 160 میلیون تومان کمک های غیر نقدی جمع آوری شد که توسط چهار کامیون حاوی یکهزار و 82 تخته پتو، 14 هزار کنسرو، ست بهداشتی و مواد شوینده، به مناطق زلزله زده ارسال شد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با بیان اینکه پس از وقوع زلزله 6 هزار تخته پتو و یکهزار و 500 تخته موکت از انبار هلال احمر استان به این مناطق ارسال شد تصریح کرد: در حال حاضر مردم خیرخواه خراسان جنوبی می توانند کمک های نقدی خود را برای کمک به زلزله زدگان کرمانشاه به شماره حساب 99999 بانک های ملی، صادرات، ملت، سپه و آینده واریز کنند.
زمین لرزه شدیدی ساعت 21:48 شامگاه یکشنبه 21 آبان امسال با قدرت 7.3 درجه در مقیاس درونی زمین (ریشتر) در ژرفای 9.33 کیلومتری زمین استان های کرمانشاه، ایلام و کردستان و بخش های گسترده ای از غرب و شمال غرب کشور را لرزاند.
این زلزله به هفت شهرستان و یکهزار و 950 روستای استان کرمانشاه خسارت وارد کرد و شماری از هموطنان کشته و مصدوم شدند.
سایت ایرنا خراسان جنوبی: www.irna.ir/skhorasan
کانال تلگرام: irnabirjand@
*3215*3028*خبرنگار- محمدرسول ابراهیمی اسفدن*انتشار- رسول محمدحسنی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.