به گزارش روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی محمدمهدی مروج الشریعه که امروز (شنبه) در دیدار معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران سخن می گفت افزود: در رسیدگی به خانواده های شهدا و رفع نیازهای آنان نگاه های سیاسی و سلیقه های فردی و جناحی نباید جایگاهی داشته باشد بلکه اصل رسیدگی به خانواده های ایثارگران و شهدا مهم است که در جهت جلب رضایت الهی انجام شود.
وی اظهار کرد: عمیقاً معتقدم که ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به عنوان یک کار فرهنگی مهم باید به صورت مستمر مورد توجه قرار گیرد.
استاندار خراسان جنوبی به وظایف بنیاد شهید و امور ایثارگران اشاره کرد و گفت: در حال حاضر پرداختن به نیازهای مادی خانواده بزرگ ایثارگران در اولویت قرار گرفته و به نظر می رسد امور فرهنگی که باید مورد توجه قرار گیرد در حاشیه قرار گرفته است.
وی با بیان اینکه فرهنگ ایثار و شهادت به عناوین مختلف باید اشاعه یابد افزود: اعتقاد عمیق دارم که همه کسانی که در راه خدا به شهادت رسیده اند در درگاه الهی ماجورند و به تعبیر قرآن کریم متنعم.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور نیز در این دیدار با بیان اینکه در حال حاضر تمامی مدیران بنیاد شهید محصول سیستم درونی بنیاد شهید هستند افزود: خادمی خانواده های شهدا افتخار بزرگی است که امروز نصیب مسئولان و متولیان امر در این نهاد مقدس شده است.
سید منصور میرمرادی، پرداخت مطالبات ایثارگران را از مهمترین اقدامات بنیاد شهید و امور ایثارگران در سال های اخیر برشمرد و خاطرنشان کرد: تاکنون 6 هزار میلیارد تومان مطالبات ایثارگران پرداخت شده و از این حیث در خراسان جنوبی نیز وضعیت خوبی داریم؛ این در حالیست که در موضوع سلامت خانواده های شهدا و ایثارگران کارهای مناسبی صورت گرفته است.
به گزارش ایرنا امروز در آیین جداگانه با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع بنیاد شهید و امور ایثارگران از خدمات حجت الاسلام حسین معصومی قدردانی و حجت الاسلام محمدتقی عزیزی به عنوان مدیرکل جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خراسان جنوبی معرفی شد.
سایت ایرنا خراسان جنوبی: www.irna.ir/skhorasan
کانال تلگرام: irnabirjand@
دریافت و انتشار: رسول محمدحسنی
3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.